Muziek / Muziekgames / Album Top 10 Per Jaar
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2017, 12:53 uur
Zo, de familie het huis uit naar Bataviastad: ik doe maar eens Burial uit de speakertjes nu ik het rijk alleen heb. Straks The Field en kan ik weer met de grote jongens meepraten.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 12:55 uur
Ben misschien nog wel het meest verrast door het feit dat dat Boxer 2 albums achter zich moet laten. Welk album is hier zo populair dat het de nummer #11 in de Top 250 kon passeren?
Anyway, mooiste album ooit.

Anyway, mooiste album ooit.

0
geplaatst: 29 juli 2017, 12:59 uur
Gretz schreef:
Ben misschien nog wel het meest verrast door het feit dat dat Boxer 2 albums achter zich moet laten. Welk album is hier zo populair dat het de nummer #11 in de Top 250 kon passeren?
Anyway, mooiste album ooit. (afbeelding)
Anyway, mooiste album ooit. (afbeelding)
Serieus? Ik zou hier eigenlijk 20 punten voor iedereen in de voorspellijst verwachten. Uiteraard achter Radiohead en Arcade Fire.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:02 uur
Boxer werd door iedereen in de top 3 voorspeld, dus louter 19- en 20-punters hier.
De strijd om het podium blijft onverminderd spannend.
132 Nico 1616*** 19
113 GrafGantz* 20
112 Herman* 20
111 Arthur DZ* 19
111 Rudi S** 19
110 Gretz** 19
110 Joezer 49263*** 20
110 Vigil*** 20
109 Johnny Marr** 19
109 Motel Matches* 20
107 Chevy93 19
105 EttaJamesBrown 19
103 Luigifort 19
93 Wibro* 19
88 Dix 19
De strijd om het podium blijft onverminderd spannend.
132 Nico 1616*** 19
113 GrafGantz* 20
112 Herman* 20
111 Arthur DZ* 19
111 Rudi S** 19
110 Gretz** 19
110 Joezer 49263*** 20
110 Vigil*** 20
109 Johnny Marr** 19
109 Motel Matches* 20
107 Chevy93 19
105 EttaJamesBrown 19
103 Luigifort 19
93 Wibro* 19
88 Dix 19
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:02 uur
Gretz schreef:
Ben misschien nog wel het meest verrast door het feit dat dat Boxer 2 albums achter zich moet laten. Welk album is hier zo populair d
Ben misschien nog wel het meest verrast door het feit dat dat Boxer 2 albums achter zich moet laten. Welk album is hier zo populair d
Misschien niet zo zeer het album, maar de band.
AF is gewoon populair op MuMe hoewel het nieuwe album hard aan een daling aan het werken is.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:05 uur
Ja, ben benieuwd hoe die gaat scoren in 2017 straks 
Maar Neon Bible wel het beste van dit jaar, dus fijn dat die nog komt.
Boxer is trouwens pas de eerste uit de top 10 die ik zelf ook had, op 4.
De andere twee heb ik ook.

Maar Neon Bible wel het beste van dit jaar, dus fijn dat die nog komt.
Boxer is trouwens pas de eerste uit de top 10 die ik zelf ook had, op 4.
De andere twee heb ik ook.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:07 uur
Dat heilige gele boek zal dan wel een paar keer vaker zijn genoemd, en door het bonussysteem toch hoger eindigen. Ik neem aan dat Boxer wel meer hogere posities heeft binnen gehengeld.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:14 uur
Gretz schreef:
Dat heilige gele boek zal dan wel een paar keer vaker zijn genoemd, en door het bonussysteem toch hoger eindigen. Ik neem aan dat Boxer wel meer hogere posities heeft binnen gehengeld.
Zonder bonussysteem was er niets anders dan dat het gat van nr 3 met nr 2 nog immens zou zijn en het gat met nr 4 zeer klein...Dat heilige gele boek zal dan wel een paar keer vaker zijn genoemd, en door het bonussysteem toch hoger eindigen. Ik neem aan dat Boxer wel meer hogere posities heeft binnen gehengeld.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:16 uur
GrafGantz schreef:
Serieus? Ik zou hier eigenlijk 20 punten voor iedereen in de voorspellijst verwachten. Uiteraard achter Radiohead en Arcade Fire.
(quote)
Nee, ik snap er helemaal niks van. In de De MuMe Top 40 (2017): 00s eindigde Neon Bible als 61e (8x genoemd) en Boxer als 5e (21x genoemd). Dan zou ik het echt onvoorstelbaar vinden als de rollen hier omgedraaid zijn. In de Top 250 zijn de verschillen ook evident.
Neon Bible blijft voor mij een inconsistent AF album. Er zijn 3 albums van hen die ik hoger waardeer.
Als het allerbeste album van The National zelfs verslagen wordt door een album van Arcade Fire dat gewoon goed is wordt de eerste band hier echt ondergewaardeerd.
1
geplaatst: 29 juli 2017, 13:19 uur
Tja, om het maar even op mezelf te betrekken: Neon Bible heb ik op plek 2, Boxer komt niet in m'n top 50 voor (hoewel ik uiteraard slechts een top 20 ingestuurd heb).
1
geplaatst: 29 juli 2017, 13:22 uur
Gretz schreef:
Nee, ik snap er helemaal niks van. In de De MuMe Top 40 (2017): 00s eindigde Neon Bible als 61e (8x genoemd) en Boxer als 5e (21x genoemd). Dan zou ik het echt onvoorstelbaar vinden als de rollen hier omgedraaid zijn. In de Top 250 zijn de verschillen ook evident.
.
(quote)
.
Omdat de meeste dan voor een ander AF album kiezen, dat kan nu niet.
Tja veel gebruikt in die lijstjes die jij noemt is de 1 albumperartiestregel

3
geplaatst: 29 juli 2017, 13:22 uur
Gretz is wel vaker negatief verrast als het zijn eigen favorieten gaat. Zelfs al zwaaiende met een Canadese vlag 
The National hier ondergewaardeerd
Maar goed Johan, ik heb een * te weinig

The National hier ondergewaardeerd

Maar goed Johan, ik heb een * te weinig

0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:24 uur
Rudi S schreef:
(quote)

Oh ja, die laatste regel zag ik zelf over het hoofd. Vind het zelf nog altijd moeilijk te begrijpen dat zoveel mensen die regel toepassen. Breid je top 30 dan gewoon uit naar een top 50/60 zodat je die andere albums wel kunt opnemen.
1
geplaatst: 29 juli 2017, 13:27 uur
Die derde ster komt je toe

En op de vierde en vijfde hoef je niet lang te wachten

2
geplaatst: 29 juli 2017, 13:31 uur
2. Arcade Fire - Neon Bible
https://www.musicmeter.nl/album/66069
Punten : 551
Nom. : 26 x
Nr. 1 van : johan de witt
Stond in de strijd al snel op deze runnerupplek. In ieder ander jaar op 1 natuurlijk hier.
Na de toer die op hun debuut Funeral volgde besloot de band iets te doen met de opnamelocatie, omdat ze de kelderstudio van Hotel2Tango ontgroeid waren.
De band kocht als band de Petite Église in Farnham, Quebec op. Dat kerkgebouw werd op het moment van aankoop gebruikt als kroeg. Nadat de renovatie plaatsgevonden had, bracht de band daar grotendeels de tweede helft van 2006 door om aan de opvolger te werken.
Ze produceerden het album zelf met uitzondering van bijdragen van Michael Pärt, die sessies in Boedapest had opgenomen met het Budapest Film Orchestra en een militair mannenkoor.
Een opname werd in New York gedaan, bij de Hudson om bij water te kunnen opnemen...
Zelfgeproduceerd, inderdaad, maar de groep wilde een frisse mixer. Ze stuurden opnamen naar een aantal bekende mixers/producers en kozen uit de resultaten voor een bekende van ons, Nick Launay (van Cave en The Veils). Hij werd in de studio uitgenodigd om gedurende een maand samen, met engineer Marcus Strauss, aan de songs te werken. Volgens Launay was het een genoegen.
Nee hoor. Nog minderzeggend dan het debuut. In bezit gehad en weggegeven, aan iemand die ik niet moet.
https://www.musicmeter.nl/album/66069
Punten : 551
Nr. 1 van : johan de witt
Stond in de strijd al snel op deze runnerupplek. In ieder ander jaar op 1 natuurlijk hier.
Na de toer die op hun debuut Funeral volgde besloot de band iets te doen met de opnamelocatie, omdat ze de kelderstudio van Hotel2Tango ontgroeid waren.
De band kocht als band de Petite Église in Farnham, Quebec op. Dat kerkgebouw werd op het moment van aankoop gebruikt als kroeg. Nadat de renovatie plaatsgevonden had, bracht de band daar grotendeels de tweede helft van 2006 door om aan de opvolger te werken.
Ze produceerden het album zelf met uitzondering van bijdragen van Michael Pärt, die sessies in Boedapest had opgenomen met het Budapest Film Orchestra en een militair mannenkoor.
Een opname werd in New York gedaan, bij de Hudson om bij water te kunnen opnemen...
Zelfgeproduceerd, inderdaad, maar de groep wilde een frisse mixer. Ze stuurden opnamen naar een aantal bekende mixers/producers en kozen uit de resultaten voor een bekende van ons, Nick Launay (van Cave en The Veils). Hij werd in de studio uitgenodigd om gedurende een maand samen, met engineer Marcus Strauss, aan de songs te werken. Volgens Launay was het een genoegen.
Nee hoor. Nog minderzeggend dan het debuut. In bezit gehad en weggegeven, aan iemand die ik niet moet.
1
geplaatst: 29 juli 2017, 13:35 uur
Gretz schreef:
In beide gevallen speelt toch een rol dat Funeral ook meedoet voor die prijzen. Bewust of onbewust zorgt dat er toch voor dat iemand de opvolger lager zet of zelfs helemaal niet opneemt.Nee, ik snap er helemaal niks van. In de De MuMe Top 40 (2017): 00s eindigde Neon Bible als 61e (8x genoemd) en Boxer als 5e (21x genoemd). Dan zou ik het echt onvoorstelbaar vinden als de rollen hier omgedraaid zijn. In de Top 250 zijn de verschillen ook evident.
Neon Bible blijft voor mij een inconsistent AF album. Er zijn 3 albums van hen die ik hoger waardeer.
Er zijn 0 albums van AF die ik hoger waardeer. Sterker nog, veruit hun beste. 
Als het allerbeste album van The National zelfs verslagen wordt door een album van Arcade Fire dat gewoon goed is wordt de eerste band hier echt ondergewaardeerd.
Het op twee na beste album van The National wordt verslagen door het beste album van Arcade Fire. 
(overigens is Boxer nog altijd veel beter dan Neon Bible)
En ik geloof dat ik al eerder gezegd heb dat het hipstergehalte (waarvan AF toch wel de ultieme belichaming is) hier hoger ligt dan elders op MusicMeter.

0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:38 uur
Alligator > Boxer > Neon Bible > Funeral is de juiste volgorde, wat mij betreft. En alle vier kwamen ze niet in m'n lijst voor de 00s. Een album van Arcade Fire die nog komt steekt er wel bovenuit.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:39 uur
AF levert te weinig punten op bij een voorspelling op plaats 10 

0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:42 uur
Rudi S schreef:

Een goede om te onthouden bij de volgende voorspellingen

Ik had Neon Bible maar op 6 voorspeld, in mijn eigen lijst wel op 7.
The National is niets voor mij, al zijn al mijn muzikale vrienden daar fan van ...
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:46 uur
1. Radiohead - In Rainbows
https://www.musicmeter.nl/album/92198
Punten : 655
Nr. 1 van : nelis, Johnny Marr, bikkel2, 50tracks, luigifort, Teunnis
En ook deze leg van Radiohead haalt weer een 1e plek. Vaste prik, sinds 1995, alleen Amnesiac haalde 'slechts' plek 3. Het overwicht was niet eens zo groot, maar de koppositie kwam nooit in gevaar (ja na de eerste lijstjes toen The Field ze nog voor ging, hahahaha)
Toen in 2004 het 6-album contract met EMI erop zat ging Radiohead op pauze. Drummer Selway: "It was definitely time to take a break. There was still a desire amongst us to make music, but also a realisation that other aspects of our lives were being neglected. And we’d come to the end of our contract, which gives you a natural point to look back over at what you've achieved as a band." Mooi gesproken...
Greenwood richtte zich op de soundtracks van Bodysong en There Will Be Blood en Yorke ging ploeteren op zijn soloplaatje uit 2006.
In de loop van 2005 kwam men weer bijeen en om het allemaal lekker anders te doen zetten ze hun huisproducer Godrich buiten de deur. Greenwood en Yorke openden de 'In Rainbows periode' met hun versie van Weird Fishes/Arpeggi op het Ether Festival in juli en in augustus betrok men de studio en hield de fan op de hoogte middels hun nieuwe Dead Air Space-blog .
De sessies schoten niet op, waren zeer frustrerend voor de groep en ze balanceerden weer eens op het randje van splitten. Er werd teveel geklooid, de focus was er (nog) niet, maar men besefte toch dat het materiaal, onder die rafels, goed was.
In December 2005, vroeg de groep producer Spike Stent, bekend van werk met U2 en Björk, om ze een handje te helpen. O'Brien: "Spike listened to the stuff we'd been self-producing. These weren't demos, they’d been recorded in proper studios, and he said, 'The sounds aren't good enough.'" Ook de samenwerking met Stent eindigde in mineur.
In 2006 toerde de band, nieuw materiaal toch uitproberend en tot hun verbazing werkte het toen wel. Yorke: "We basically had all these half-formed songs, and we just had to get it together. And rather than it being a nightmare, it was really, really good fun, because suddenly everyone is being spontaneous and no one's self-conscious because you're not in the studio ... It felt like being 16 again."
Na deze toer werd alsnog Nigel Godrich benaderd, die de groep op hun donder gaf, de opnamelocatie (het bouwvallige Tottenham House in Marlborough, Wiltshire) insleurde en onder strak bewind aan de slag liet gaan.
In oktober raakte men echt overtuigd dat de goede snaar gevonden was en Yorke schreef nog wat nummers die verder in december, in Halswell House, Taunton en Godrich's Hospital Studios in Covent Garden werden uitgewerkt en opgenomen.
Vanaf januari 2007 gaf de groep materiaal prijs op Dead Air Space (stukjes nieuwe songs, teksten, foto's en filmpjes). Tussen januari en juni werd de plaat gefabriekt van gemaakte opnamen plus nieuwe opnamen in hun studio in Oxfordshire.
Laat ik het houden op een welverdiende nummer 1.
https://www.musicmeter.nl/album/92198
Punten : 655
Nr. 1 van : nelis, Johnny Marr, bikkel2, 50tracks, luigifort, Teunnis
En ook deze leg van Radiohead haalt weer een 1e plek. Vaste prik, sinds 1995, alleen Amnesiac haalde 'slechts' plek 3. Het overwicht was niet eens zo groot, maar de koppositie kwam nooit in gevaar (ja na de eerste lijstjes toen The Field ze nog voor ging, hahahaha)
Toen in 2004 het 6-album contract met EMI erop zat ging Radiohead op pauze. Drummer Selway: "It was definitely time to take a break. There was still a desire amongst us to make music, but also a realisation that other aspects of our lives were being neglected. And we’d come to the end of our contract, which gives you a natural point to look back over at what you've achieved as a band." Mooi gesproken...
Greenwood richtte zich op de soundtracks van Bodysong en There Will Be Blood en Yorke ging ploeteren op zijn soloplaatje uit 2006.
In de loop van 2005 kwam men weer bijeen en om het allemaal lekker anders te doen zetten ze hun huisproducer Godrich buiten de deur. Greenwood en Yorke openden de 'In Rainbows periode' met hun versie van Weird Fishes/Arpeggi op het Ether Festival in juli en in augustus betrok men de studio en hield de fan op de hoogte middels hun nieuwe Dead Air Space-blog .
De sessies schoten niet op, waren zeer frustrerend voor de groep en ze balanceerden weer eens op het randje van splitten. Er werd teveel geklooid, de focus was er (nog) niet, maar men besefte toch dat het materiaal, onder die rafels, goed was.
In December 2005, vroeg de groep producer Spike Stent, bekend van werk met U2 en Björk, om ze een handje te helpen. O'Brien: "Spike listened to the stuff we'd been self-producing. These weren't demos, they’d been recorded in proper studios, and he said, 'The sounds aren't good enough.'" Ook de samenwerking met Stent eindigde in mineur.
In 2006 toerde de band, nieuw materiaal toch uitproberend en tot hun verbazing werkte het toen wel. Yorke: "We basically had all these half-formed songs, and we just had to get it together. And rather than it being a nightmare, it was really, really good fun, because suddenly everyone is being spontaneous and no one's self-conscious because you're not in the studio ... It felt like being 16 again."
Na deze toer werd alsnog Nigel Godrich benaderd, die de groep op hun donder gaf, de opnamelocatie (het bouwvallige Tottenham House in Marlborough, Wiltshire) insleurde en onder strak bewind aan de slag liet gaan.
In oktober raakte men echt overtuigd dat de goede snaar gevonden was en Yorke schreef nog wat nummers die verder in december, in Halswell House, Taunton en Godrich's Hospital Studios in Covent Garden werden uitgewerkt en opgenomen.
Vanaf januari 2007 gaf de groep materiaal prijs op Dead Air Space (stukjes nieuwe songs, teksten, foto's en filmpjes). Tussen januari en juni werd de plaat gefabriekt van gemaakte opnamen plus nieuwe opnamen in hun studio in Oxfordshire.
Laat ik het houden op een welverdiende nummer 1.
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:46 uur
En de rest van de top 25:
11. PJ Harvey - White Chalk
210 punten, 9 x genoemd nr 1 van Lying Mouth
12. Gazpacho - Night
206 punten, 8 x genoemd nr 1 van Brunniepoo , Bonk , Finidi
13. Typhoon - Tussen Licht En Lucht
194 punten, 9 x genoemd nr 1 van Rudi S
14. The Shins - Wincing the Night Away
190 punten, 11 x genoemd
15. Wilco - Sky Blue Sky
186 punten, 10 x genoemd
16. Editors - An End Has a Start
180 punten, 9 x genoemd
17. Studio - Yearbook 1
169 punten, 8 x genoemd nr 1 van andré , herman
18. Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand
141 punten, 7 x genoemd
19. Spoon - Ga Ga Ga Ga Ga
136 punten, 8 x genoemd
20. Jens Lekman - Night Falls over Kortedala
134 punten, 6 x genoemd nr 1 van GrafGantz
21. Battles - Mirrored
133 punten, 7 x genoemd
22. Gui Boratto - Chromophobia
126 punten, 6 x genoemd
23. Magnolia Electric Co. - Sojourner
124 punten, 6 x genoemd nr 1 van Renoir
24. Amy Macdonald - This Is the Life
121 punten, 6 x genoemd
25. Kanye West - Graduation
116 punten, 5 x genoemd
Met zo'n spreiding valt het aantal nummers 1 die buiten de boot zijn gevallen relatief mee, in dit jaar zijn dat er 15: die van LucM (26), dix (32), catchup (33), Casartelli (42), zaaf (44), likeahurricane (63), EttaJamesBrown (65), Arno (67), Lura (69), vigil (84) en achtereenvolgens Ataloona, Dwejkk_, J.J. Wever, motel matches en Superbitch (116)
210 punten, 9 x genoemd nr 1 van Lying Mouth
12. Gazpacho - Night
206 punten, 8 x genoemd nr 1 van Brunniepoo , Bonk , Finidi
194 punten, 9 x genoemd nr 1 van Rudi S
190 punten, 11 x genoemd
15. Wilco - Sky Blue Sky
186 punten, 10 x genoemd
180 punten, 9 x genoemd
17. Studio - Yearbook 1
169 punten, 8 x genoemd nr 1 van andré , herman
141 punten, 7 x genoemd
136 punten, 8 x genoemd
134 punten, 6 x genoemd nr 1 van GrafGantz
21. Battles - Mirrored
133 punten, 7 x genoemd
126 punten, 6 x genoemd
124 punten, 6 x genoemd nr 1 van Renoir
121 punten, 6 x genoemd
116 punten, 5 x genoemd
Met zo'n spreiding valt het aantal nummers 1 die buiten de boot zijn gevallen relatief mee, in dit jaar zijn dat er 15: die van LucM (26), dix (32), catchup (33), Casartelli (42), zaaf (44), likeahurricane (63), EttaJamesBrown (65), Arno (67), Lura (69), vigil (84) en achtereenvolgens Ataloona, Dwejkk_, J.J. Wever, motel matches en Superbitch (116)
0
geplaatst: 29 juli 2017, 13:47 uur
Voor de volledigheid nog even de top 25 op een rij:
3. The National - Boxer
4. Burial - Untrue
5. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
6. Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare
7. Eddie Vedder - Into the Wild
8. Bon Iver - For Emma, Forever Ago
9. LCD Soundsystem - Sound Of Silver
10. The Field - From Here We Go Sublime
12. Gazpacho - Night
15. Wilco - Sky Blue Sky
17. Studio - Yearbook 1
21. Battles - Mirrored
3. The National - Boxer
4. Burial - Untrue
5. Porcupine Tree - Fear of a Blank Planet
7. Eddie Vedder - Into the Wild
8. Bon Iver - For Emma, Forever Ago
9. LCD Soundsystem - Sound Of Silver
10. The Field - From Here We Go Sublime
12. Gazpacho - Night
15. Wilco - Sky Blue Sky
17. Studio - Yearbook 1
21. Battles - Mirrored
0
Mijn bangers
1. Blu & Exile - Below The Heavens
2. Magnolia Electric Co. - Sojourner
3. Gui Boratto - Chromophobia
4. The Good, the Bad & the Queen - The Good, the Bad & the Queen
5. The Field - From Here We Go Sublime
7. Typhoon - Tussen Licht En Lucht
8. Stars Of The Lid - And Their Refinement of the Decline
9. Ween - La Cucaracha
10. Shad - The Old Prince
11. LCD Soundsystem - Sound Of Silver
12. Panda Bear - Person Pitch
13. Absynthe Minded - There Is Nothing
14. Burial - Untrue
15. Y Society - Travel at Your Own Pace
16. Shugo Tokumaru - Exit
17. Blonde Redhead - 23
18. Fink - Distance and Time
19. Brother Ali - The Undisputed Truth
20. Soulsavers - It's Not How Far You Fall, It's the Way You Land
1. Blu & Exile - Below The Heavens
2. Magnolia Electric Co. - Sojourner
3. Gui Boratto - Chromophobia
4. The Good, the Bad & the Queen - The Good, the Bad & the Queen
5. The Field - From Here We Go Sublime
7. Typhoon - Tussen Licht En Lucht
8. Stars Of The Lid - And Their Refinement of the Decline
9. Ween - La Cucaracha
10. Shad - The Old Prince
11. LCD Soundsystem - Sound Of Silver
12. Panda Bear - Person Pitch
13. Absynthe Minded - There Is Nothing
14. Burial - Untrue
15. Y Society - Travel at Your Own Pace
16. Shugo Tokumaru - Exit
17. Blonde Redhead - 23
18. Fink - Distance and Time
19. Brother Ali - The Undisputed Truth
20. Soulsavers - It's Not How Far You Fall, It's the Way You Land
1
Dank zaaf
1. The National - Boxer (2007)
2. Burial - Untrue (2007)
3. Radiohead - In Rainbows (2007)
4. Amy Macdonald - This Is the Life (2007)
5. Stars - In Our Bedroom After the War (2007)
6. Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare (2007)
7. The Shins - Wincing the Night Away (2007)
8. Bon Iver - For Emma, Forever Ago (2007)
9. Ólafur Arnalds - Eulogy for Evolution (2007)
10. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
11. Beirut - The Flying Club Cup (2007)
12. Tegan and Sara - The Con (2007)
13. The Gaslight Anthem - Sink Or Swim (2007)
14. Kate Voegele - Don't Look Away (2007)
15. Yevgueni - Aan de Arbeid (2007)
16. Jens Lekman - Night Falls over Kortedala (2007)
17. Eisley - Combinations (2007)
18. The Pierces - Thirteen Tales of Love and Revenge (2007)
19. Seabear - The Ghost That Carried Us Away (2007)
20. Kashiwa Daisuke - Program Music I (2007)

1. The National - Boxer (2007)
2. Burial - Untrue (2007)
3. Radiohead - In Rainbows (2007)
4. Amy Macdonald - This Is the Life (2007)
5. Stars - In Our Bedroom After the War (2007)
6. Arctic Monkeys - Favourite Worst Nightmare (2007)
7. The Shins - Wincing the Night Away (2007)
8. Bon Iver - For Emma, Forever Ago (2007)
9. Ólafur Arnalds - Eulogy for Evolution (2007)
10. Arcade Fire - Neon Bible (2007)
11. Beirut - The Flying Club Cup (2007)
12. Tegan and Sara - The Con (2007)
13. The Gaslight Anthem - Sink Or Swim (2007)
14. Kate Voegele - Don't Look Away (2007)
15. Yevgueni - Aan de Arbeid (2007)
16. Jens Lekman - Night Falls over Kortedala (2007)
17. Eisley - Combinations (2007)
18. The Pierces - Thirteen Tales of Love and Revenge (2007)
19. Seabear - The Ghost That Carried Us Away (2007)
20. Kashiwa Daisuke - Program Music I (2007)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.