De Site / Gebruikers / Op vakantie!
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2005, 19:02 uur
Jazeker. Ik heb wat contacten met Chelsea, en die krijgen meer kaarten toegewezen dan dat er supporters zijn. Makkie dus.
0
geplaatst: 24 december 2005, 16:55 uur
Supergaaf man! Ik wil er ook heen... Maar ja, beetje prijzig. En ik ga 3 januari al naar Kopenhagen en Stockholm! Ook goed te doen, natuurlijk......
0
geplaatst: 24 december 2005, 18:33 uur
Beetje prijzig valt ook wel mee. 35 euro heen, 55 euro terug. Hotel 65 euro. En kaartje 45 euro. Als je op een gunstige tijd vliegt zie je nog wat van de stad ook. Het is effe puzzelen, maar het kan voor relatief weinig. Vorig jaar was ik onder de 200 kwijt. (met eten en drinken erbij)
0
geplaatst: 24 december 2005, 18:36 uur
Oke, maar Kopenhagen en Stocholm zal ook niet goedkoper worden dan EUR 500,- totaal.. Ik wacht nog steeds dat Feyenoord in de kwartfinale van de champions-league komt. Eer het zover is, heb ik zoveel gespaard dat ik alle kaartjes van het stadion kan kopen..
0
geplaatst: 24 december 2005, 18:46 uur
Dat zie ik inderdaad niet zo snel gebeuren. Ondertussen veel plezeir in Kopenhagen en Stockholm. Moet er prachtig zijn heb ik me laten vertellen.
0
geplaatst: 24 december 2005, 18:51 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik wacht nog steeds dat Feyenoord in de kwartfinale van de champions-league komt. Eer het zover is, heb ik zoveel gespaard dat ik alle kaartjes van het stadion kan kopen..
Ik wacht nog steeds dat Feyenoord in de kwartfinale van de champions-league komt. Eer het zover is, heb ik zoveel gespaard dat ik alle kaartjes van het stadion kan kopen..
Kijk eens aan, een realist!

0
geplaatst: 24 december 2005, 18:53 uur
Paalhaas schreef:
(quote)

Goed he. Ze bestaan nog!!
0
geplaatst: 24 december 2005, 20:14 uur
Ik had het liever anders gezien, hoor.... Ach, dan maar voor het kampioenschap gaan..

En bedankt Rayman, ik heb pas een stukje over Kopenhagen gezien op tv. Zag er super gezellig uit.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 13:58 uur
Zo, ik ben weer terug uit Kopenhagen en Stockholm. Was super! Ik heb meteen een cd van Kent aangeschaft. Klinkt heel goed!
Bij een straatmuzikant hebben we een nummer van "the Beatles" aangevraagd en hij speelde "Yesterday". Vervolgens bij elke straatmuzikant "Yesterday" aangevraagd; bij een fluitist, een zanger, een trommelaar, een gitarist, maar de winnaar was toch wel de man met de accordeon...
Bij een straatmuzikant hebben we een nummer van "the Beatles" aangevraagd en hij speelde "Yesterday". Vervolgens bij elke straatmuzikant "Yesterday" aangevraagd; bij een fluitist, een zanger, een trommelaar, een gitarist, maar de winnaar was toch wel de man met de accordeon...
0
geplaatst: 10 januari 2006, 14:08 uur
Heb je het nog onder die 500 euro weten te houden?
Ik heb net mijn eindbetaling overgemaakt voor die trip naar Barcelona-Chelsea. En vrouwlief heeft tussendoor nog een driedaagse EuroDisney geboekt. Of ik die ook effe wilde overmaken. AAAARGH. (dat was niet ingecalculeerd, kan ik u melden)
En maar meteen de zomervakantie geboekt, nu we toch bezig zijn. Nu maar eens Mallorca proberen.
Zo, daar ging mijn 13e maand.
Ik heb net mijn eindbetaling overgemaakt voor die trip naar Barcelona-Chelsea. En vrouwlief heeft tussendoor nog een driedaagse EuroDisney geboekt. Of ik die ook effe wilde overmaken. AAAARGH. (dat was niet ingecalculeerd, kan ik u melden)
En maar meteen de zomervakantie geboekt, nu we toch bezig zijn. Nu maar eens Mallorca proberen.
Zo, daar ging mijn 13e maand.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 14:25 uur
MIjn 13e maand is ook op!! Die maat van me heeft veel betaald met zijn creditcard, dus ik zie de rekening nog verschijnen (LIEVER NIET!!!). Maar ik heb het niet onder de 500 euro gehouden, ben ik bang. Ik bedoel, als je flessen champagne van EUR 125,- per stuk gaat bestellen, wordt het lastig (2 van die krengen besteld :S). Ach, je leeft maar 1 x, dus genieten!!
Stockholm is trouwens een erg mooie stad. Er lag volop sneeuw, dus dat was wel een mooi gezicht vanaf de toren.
Zo, van de week maar ff een reisje naar Turkije boeken.....
Stockholm is trouwens een erg mooie stad. Er lag volop sneeuw, dus dat was wel een mooi gezicht vanaf de toren.
Zo, van de week maar ff een reisje naar Turkije boeken.....
0
geplaatst: 10 januari 2006, 14:28 uur
Lijkt me wel. Je zal wel aan vakantie toe zijn. En champagne is in Turkije vast goedkoper.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 14:32 uur
Ja, na een dagje werken, ben ik er weer aan toe. Ik hoop wel dat champagne daar goedkoper is!
Wanneer is Barcelona - Chelsea eigenlijk? Hopelijk speelt Chelsea niet zo laf als vorig jaar voor je.
Wanneer is Barcelona - Chelsea eigenlijk? Hopelijk speelt Chelsea niet zo laf als vorig jaar voor je.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 14:35 uur
7 feb. Nu valt de beslissing in Barcelona. Ik hoop eigenlijk dat Chelsea thuis met 2-0 of 2-1 wint. Dan gaan de remmen echt los en krijgen we 90 minuten puntje-van-de-stoel-werk.
Het is mij trouwens om het even wie er wint. Ik zie gewoon de twee beste ploegen van de wereld tegen elkaar spelen. SUPER.
Het is mij trouwens om het even wie er wint. Ik zie gewoon de twee beste ploegen van de wereld tegen elkaar spelen. SUPER.
0
geplaatst: 10 januari 2006, 15:39 uur
rayman schreef:
Ik zie gewoon de twee beste ploegen van de wereld tegen elkaar spelen. SUPER.
Ik zie gewoon de twee beste ploegen van de wereld tegen elkaar spelen. SUPER.
Ho ho, je vergeet Feyenoord.
Ik had sowieso niet gekund 7 febr., want dan ben ik jarig.

0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:10 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Feyenoord zeg je. Mwa, die past wel in het rijtje Barca, Chelsea, .....

En een reden om mijn verjaardag over te slaan is altijd welkom. Vrijdag ben ik weer de jaarlijkse lul wat dat betreft. Kan niet wachten.

0
geplaatst: 10 januari 2006, 16:13 uur
rayman schreef:
En een reden om mijn verjaardag over te slaan is altijd welkom. Vrijdag ben ik weer de jaarlijkse lul wat dat betreft. Kan niet wachten.
(quote)

Oei, vrijdag de 13e zelfs.. Nee, dat kan je beter overslaan! 36 jaar is ook een mooie leeftijd (mijn geluksgetal).. Ach, dan sla je gewoon een jaartje over joh.
Wat betreft Barca - Chelsea. Ik hoop dat Barca wint. Zij spelen gewoon het mooiste voetbal op deze planeet, op dit moment. Ronaldinho > pfffff

0
geplaatst: 29 januari 2006, 12:58 uur
Jullie zullen mij 3 dagen moeten 'missen'. Ga maandag t/m woensdag op één of andere saaie Outdoor met mijn opleiding. En ze houden daar ook allemaal niet van R&B en Nu-Soul. 

0
geplaatst: 15 februari 2006, 19:53 uur
De kaarten voor Barca-Chelsea zijn binnen!!! Vliegtickets had ik al. Hotel is geregeld. Kom maar op, mij is er klaar voor.
0
geplaatst: 15 februari 2006, 20:04 uur
Het is voor jou maar te hopen dat Ronaldinho, Messi en Deco weer fit zijn op 7 maart. Zonder dit trio stelde Barca toch heel wat minder voor afgelopen zondag tegen Valencia.
Maar goed, natuurlijk veel plezier toegewenst!
*is toch wel een beetje jaloers*
Maar goed, natuurlijk veel plezier toegewenst!
*is toch wel een beetje jaloers*

0
Ace
geplaatst: 17 februari 2006, 11:38 uur
Deze jongen gaat over 2 weken van vrijdag t/m zondag met 6 man (waaronder mm-gebruiker en broeder Jornaquin) naar Liverpool. Hoofddoel van de reis is Liverpool - Charlton Athletic op zaterdagmiddag. De rest van de reis wordt gecamoufleerd met wat Beatles-gedoe, ongeremd stappen en ongecoordineerd zuipen! Komt goed, ben ik bang...
0
geplaatst: 17 februari 2006, 12:05 uur
Ace, dat zijn de betere uitjes. Zo'n midweekje Barcelona staat mij te wachten. Was het maar vast 7 maart.

0
Ace
geplaatst: 17 februari 2006, 12:14 uur
Dat dacht ik ook heren... Vorig jaar ook geweest, toen tegen Bolton. De tegenstander doet er niet toe, het gaat om het idee! Echt geweldig daar... Laatste jaar op het huidige Anfield. *snik*
Rayman, ik zie net dat je naar Barca - Chel$ki gaat... Chel$ki-fan?
Rayman, ik zie net dat je naar Barca - Chel$ki gaat... Chel$ki-fan?
0
geplaatst: 17 februari 2006, 12:17 uur
Ik ga aanstaande zondag op weg naar Oostenrijk, de wintersportplaats Schaldming. Ff lekker skiën en apres-skiën. Weekje later ben ik weer terug. Fijne Krokusvakantie (zo heet deze vakantie toch) iedereen!!!
Ace, ben jaloers. Liverpool is master, Anfield is master. Veel plezier (maar dat zal wel lukken)
Ace, ben jaloers. Liverpool is master, Anfield is master. Veel plezier (maar dat zal wel lukken)
0
geplaatst: 17 februari 2006, 12:21 uur
Voetbal-fan. Ik heb geen favoriete club, wel favoriete teams. En momenteel vallen zowel Barca als Chelski daar onder. En vorig jaar ben ik ook bij deze wedstrijd geweest, dat smaakte naar meer.
Ik zie overigens Liverpool ook graag spelen, alleen al vanwege Gerrard, Luis Garcia en Xabi Alonso. Ik focus me altijd op spelers, clubs boeien me niet.
En ik ben, mits allen fit, getuige van Ronaldino, Deco, Messi, Eto'o, Lampard, Robben, Drogba en Terry. (helaas geen Xavi) GEWELDIG TOCH.
Ik zie overigens Liverpool ook graag spelen, alleen al vanwege Gerrard, Luis Garcia en Xabi Alonso. Ik focus me altijd op spelers, clubs boeien me niet.
En ik ben, mits allen fit, getuige van Ronaldino, Deco, Messi, Eto'o, Lampard, Robben, Drogba en Terry. (helaas geen Xavi) GEWELDIG TOCH.

0
Ace
geplaatst: 17 februari 2006, 12:26 uur
@ Reijersen: ik zou ook jaloers op mezelf zijn als ik niet ging...
Jij in ieder geval heel veel plezier in Oostenrijk! Dat apres-ski-gedeelte klinkt me in ieder geval erg goed in de oren 
@ rayman: Ah ok! Ik ben fan van Ajax, Liverpool en in iets mindere mate Celtic. Barcelona onder Rijkaard vind ik prachtig voetballen. Chelsea vind ik helemaal niets. Maar het kan gekker, Man Utd is het ergste wat Engeland overkomen is
Qua spelers heb ik ook een heel aantal favorieten en dat zijn dan ook allemaal middenvelders: Kaka, Xabi Alonso, Gerrard, Lampard, Ronaldinho,Xavi, Messi, enz! Jij ook erg veel plezier daar, maar ik weet nu al dat dat goed gaat komen 

@ rayman: Ah ok! Ik ben fan van Ajax, Liverpool en in iets mindere mate Celtic. Barcelona onder Rijkaard vind ik prachtig voetballen. Chelsea vind ik helemaal niets. Maar het kan gekker, Man Utd is het ergste wat Engeland overkomen is

* denotes required fields.