menu

De Site / Gebruikers / MusicMeter fotoboek

zoeken in:
HAHAHA thanks mannen. Ik simp ook allemaal op jullie

Julian staat ook wel een beetje bekend als de Michiel Huisman van MusicMeter

Maar bijvoorbeeld barcelona wordt vaak als eerst genoemd terwijl ik valencia veeeel mooier vind.

Ja, Barcelona is helemaal vernaggeld met neon en toerisme. Valencia is vooralsnog relatief ongeschonden en puur.

Looking good btw.

Wij zijn gewoon thuis. Nergens heen geweest, niks gedaan behalve wekenlang herstellen van darmziekte (vrouwlief dan). En daar lijkt gelukkig eindelijk een einde aan te komen.

Koken in de köken
https://i.imgur.com/dbbdZeIl.jpg

Ze maakt het goed.
https://i.imgur.com/pCpBjIyl.png

Plus ik heb dit kattenportaal ontdekt in een steeg.
https://i.imgur.com/Ryd3BqLl.jpg

voskat: allemaal modellen als partners!

Ja, we staan op MuMe bekend om onze smaak, toch?

aERodynamIC schreef:
voskat: allemaal modellen als partners!

Nu nog wachten op een foto van jouw tattoo-model

GrafGantz schreef:
(quote)

Nu nog wachten op een foto van jouw tattoo-model

Ga jij eerst maar voor met jouw model

https://i.postimg.cc/3J5sz7bz/20241007-164019.jpg

Samen met Nick Allbrook (Pond) bij Paradiso in Amsterdam. Super blij als fanboy zijnde hem eindelijk ontmoet te hebben

Dichterbij Mick Jagger dan dit komt niemand.

(tenzij je een 18-jarig meisje bent)

Hij heeft er toch wel wat van weg, Mick in zijn jongere jaren. Ook al is Nick hier ook gewoon 39 jaar.

Ik dacht even aan Beck

Lars Muziek. schreef:
Hij heeft er toch wel wat van weg, Mick in zijn jongere jaren. Ook al is Nick hier ook gewoon 39 jaar.

Nick heeft zeker ook de moves like Jagger.

aERodynamIC schreef:
Ik dacht even aan Beck

Doe ik ook wel eens en dan herinner ik me dat hij van de scientology is.

voskat schreef:
(quote)

Doe ik ook wel eens en dan herinner ik me dat hij van de scientology is.

Al sinds 2019 toch niet meer? Leert google me

aERodynamIC schreef:
(quote)

Al sinds 2019 toch niet meer? Leert google me

Oh. Nou, wat een opportunisme.
Van lo-fi grunge icoon uitgegroeid tot Bowie pastiche, en gelijk laat hij Xenu vallen als een baksteen.

DjFrankie (moderator)
Berichten op verzoek verwijderd

Maar weer eens een fotootje doen dan?

https://postimages.org/

Maar naar welke albums kijken we nu daar op de achtergrond?

Chameleon Day schreef:

Heel goede

aERodynamIC schreef:
Maar weer eens een fotootje doen dan?

(afbeelding)

We hebben dezelfde baard, snor en bijna hetzelfde kapsel, alleen je bril is net een maatje groter. En als dat een hoodie is hebben we ook nog bijna dezelfde trui aan. Als er in die kast cd's hadden gestaan in plaats van platen was het bijna eng geweest...

Chameleon Day schreef:

Waarom is het eigenlijk niet alba?

Lekker opgeschoren, Aero.

MarkS73 schreef:
(quote)

We hebben dezelfde baard, snor en bijna hetzelfde kapsel, alleen je bril is net een maatje groter. En als dat een hoodie is hebben we ook nog bijna dezelfde trui aan. Als er in die kast cd's hadden gestaan in plaats van platen was het bijna eng geweest...

Kan nu alleen maar zeggen: ‘we need proof’

aERodynamIC schreef:
(quote)

Kan nu alleen maar zeggen: ‘we need proof’

Haha, ik ben er juist blij mee dat ik nauwelijks te vinden ben op internet, en al helemaal niet met foto.
Zul je zien, post ik hier eens een foto word ik meteen overal aangesproken met ''hé, ben jij niet die gast van Musicmeter?", helemaal geen zin in...

MarkS73 schreef:
(quote)

Haha, ik ben er juist blij mee dat ik nauwelijks te vinden ben op internet, en al helemaal niet met foto.
Zul je zien, post ik hier eens een foto word ik meteen overal aangesproken met ''hé, ben jij niet die gast van Musicmeter?", helemaal geen zin in...

"Hee, ben jij niet aERodynamIC?"

MarkS73 schreef:
(quote)

Ja, want dat gebeurt ook echt om de haverklap met mensen die hier foto's van zichzelf posten

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, want dat gebeurt ook echt om de haverklap met mensen die hier foto's van zichzelf posten

Bij mij op kantoor kent iedereen je hoor….

GrafGantz schreef:
(quote)

53.657 gebruikers die weten dan allemaal hoe ik eruit zie en dan werk ik ook nog in een publieke instelling. Wie weet wat ik hier nog allemaal ga zeggen, dat doe ik liever lekker veilig in de anonimiteit

GrafGantz schreef:
(quote)

Ik kan niet normaal door de stad lopen. Hoeveel handtekeningen ik al niet heb uitgedeeld (overigens wel eens echt voorgekomen: in een boekje van de REVERE cd.... heb het nog een paar keer gevraagd of het serieus was, en dat was het).

aERodynamIC schreef:
overigens wel eens echt voorgekomen: in een boekje van de REVERE cd.... heb het nog een paar keer gevraagd of het serieus was, en dat was het

Ik ben altijd serieus verdorie.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:44 uur

geplaatst: vandaag om 17:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.