menu

De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?

zoeken in:
Het leek me wel leuk om te weten waarom gebruikers van dit forum juist voor die bepaalde avatar hebben gekozen...

Paap_Floyd heeft Ade Edmundsen en ik heb voor zijn maatje Rik Mayall gekozen, omdat ik al jáááren fan ben van zijn comedy's . Van The Young Ones via Filthy Rich & Catflap, naar het meesterlijke Bottom (mijn all-time-favorite) en bijv. Alan B'Stard. Ook was hij hoofdrolspeler in de clip van Art of Noise (Peter Gunn -theme)

Ik zag Osiris Apis met de cast van Little Brittain ook zo'n geweldige comedy.

Maartenn (crew)
Deze avatar is een screenshot uit de videoclip 'Something' van The Beatles. John Lennon trekt hier werkelijk een vreselijk idioot gezicht en ik bescheur me dan telkens ook weer als dit fragment voorbij komt. Ik zou zeggen: bekijk het zelf ook maar eens

handsome_devil
Omdat ik een emootje ben.

Omdat ik er zo nou eenmaal uitzie.

Mojo Pin
dvdschaaf schreef:

Paap_Floyd heeft Ade Edmundsen en ik heb voor zijn maatje Rik Mayall gekozen.

Omdat muzikale genieën fijn zijn als avatar.

In dit geval een oorlogspropaganda afbeelding van Dmitri Shostakovich, die zelfs de cover van Time magazine haalde.

Goede film en interessant personage. Mysterieus.

"Oh, Herr Flick, may I kiss you?"

"Yes, but only a very gentle one, on the cheek."

Waarom juist deze avatar?

Ja, dat vraag ik me ook wel eens af

Joy4ever schreef:
Goede film en interessant personage. Mysterieus.

Naam van de film?

Mojo Pin
Saw toch?

Toon1 schreef:
(quote)

Naam van de film?

V for Vendetta. Personage is V himself

HammerHead schreef:
In dit geval een oorlogspropaganda afbeelding van Dmitri Shostakovich, die zelfs de cover van Time magazine haalde.

Cool, dat had ik er niet uit opgemaakt. Leek me eerder een plaatje uit Command & conquer of zo'n ander oorlogsspel.

Dr.Greenthump
Bad Mojo en Toon!

Paalhaas schreef:
(quote)

Cool, dat had ik er niet uit opgemaakt. Leek me eerder een plaatje uit Command & conquer of zo'n ander oorlogsspel.

Tssk, Command & Conquer... (hoewel, vroeger was dat best leuk)

Dr.Greenthump
Mensen toch, Red Alert

Omdat ik 'm mooi vind

Feeder
Omdat ik van pitta hou

Mojo Pin

Little Britain, geniale serie .

Computer says: "No"

omdat ik het waard ben

Wisten jullie trouwens dat Rik Mayall, samen met Adrian Edmondsen, Nigel Planner en schrijver Peter Richardson een band hebben gevormd "Bad News" genaamd, die als een rip-off van Spinal Tap wordt genoemd. Ik ken er nog niets van, maar ga er zeker naar op zoek!!!

Mojo Pin
Vet!

Waarom niet?

Berzerker
Ik ben nogal een fan van black metal...

geen andere reden dan : ik vind hem (= avatar) wel leuk

Gast
geplaatst: vandaag om 07:53 uur

geplaatst: vandaag om 07:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.