De Site / Gebruikers / Waarom juist deze avatar?
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juni 2007, 13:30 uur
Het leek me wel leuk om te weten waarom gebruikers van dit forum juist voor die bepaalde avatar hebben gekozen...
Paap_Floyd heeft Ade Edmundsen en ik heb voor zijn maatje Rik Mayall gekozen, omdat ik al jáááren fan ben van zijn comedy's . Van The Young Ones via Filthy Rich & Catflap, naar het meesterlijke Bottom (mijn all-time-favorite) en bijv. Alan B'Stard. Ook was hij hoofdrolspeler in de clip van Art of Noise (Peter Gunn -theme)
Ik zag Osiris Apis met de cast van Little Brittain ook zo'n geweldige comedy.
Paap_Floyd heeft Ade Edmundsen en ik heb voor zijn maatje Rik Mayall gekozen, omdat ik al jáááren fan ben van zijn comedy's . Van The Young Ones via Filthy Rich & Catflap, naar het meesterlijke Bottom (mijn all-time-favorite) en bijv. Alan B'Stard. Ook was hij hoofdrolspeler in de clip van Art of Noise (Peter Gunn -theme)
Ik zag Osiris Apis met de cast van Little Brittain ook zo'n geweldige comedy.
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 6 juni 2007, 13:32 uur
Deze avatar is een screenshot uit de videoclip 'Something' van The Beatles. John Lennon trekt hier werkelijk een vreselijk idioot gezicht en ik bescheur me dan telkens ook weer als dit fragment voorbij komt. Ik zou zeggen: bekijk het zelf ook maar eens 

0
geplaatst: 6 juni 2007, 13:35 uur

0
Mojo Pin
geplaatst: 6 juni 2007, 14:46 uur
dvdschaaf schreef:
Paap_Floyd heeft Ade Edmundsen en ik heb voor zijn maatje Rik Mayall gekozen.
Paap_Floyd heeft Ade Edmundsen en ik heb voor zijn maatje Rik Mayall gekozen.

0
geplaatst: 6 juni 2007, 14:53 uur
Omdat muzikale genieën fijn zijn als avatar.
In dit geval een oorlogspropaganda afbeelding van Dmitri Shostakovich, die zelfs de cover van Time magazine haalde.
In dit geval een oorlogspropaganda afbeelding van Dmitri Shostakovich, die zelfs de cover van Time magazine haalde.
0
geplaatst: 6 juni 2007, 14:56 uur
"Oh, Herr Flick, may I kiss you?"
"Yes, but only a very gentle one, on the cheek."
"Yes, but only a very gentle one, on the cheek."
0
geplaatst: 6 juni 2007, 15:15 uur
0
geplaatst: 6 juni 2007, 15:17 uur
Toon1 schreef:
Naam van de film?
(quote)
Naam van de film?

V for Vendetta. Personage is V himself

0
geplaatst: 6 juni 2007, 15:17 uur
HammerHead schreef:
Cool, dat had ik er niet uit opgemaakt. Leek me eerder een plaatje uit Command & conquer of zo'n ander oorlogsspel.

0
geplaatst: 6 juni 2007, 15:19 uur
Paalhaas schreef:
Cool, dat had ik er niet uit opgemaakt. Leek me eerder een plaatje uit Command & conquer of zo'n ander oorlogsspel.
(quote)

Tssk, Command & Conquer... (hoewel, vroeger was dat best leuk)
0
geplaatst: 6 juni 2007, 16:27 uur
Wisten jullie trouwens dat Rik Mayall, samen met Adrian Edmondsen, Nigel Planner en schrijver Peter Richardson een band hebben gevormd "Bad News" genaamd, die als een rip-off van Spinal Tap wordt genoemd. Ik ken er nog niets van, maar ga er zeker naar op zoek!!!
* denotes required fields.