menu

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu? #25

zoeken in:

geplaatst:

In de jaren '90 loonde het heel erg om de CD singles van de Manics te verzamelen, want de B-kantjes waren meestal minstens zo goed als het albummateriaal.

Dit bijvoorbeeld is altijd een puike cover geweest.
Vreemd genoeg is er jaren later op de verzamelaar Lipstick Traces een heel nieuw opgenomen versie van verschenen, zonder verdere verklaring. Ik vind deze leuker, sorry.

geplaatst:

Ringo Deathstarr - Summertime

geplaatst:
voskat schreef:
(embed)
In de jaren '90 loonde het heel erg om de CD singles van de Manics te verzamelen, want de B-kantjes waren meestal minstens zo goed als het albummateriaal.

Dat was ook zo bij de CD singles van Oasis, die heb ik hier nog liggen.

geplaatst:
west schreef:
(quote)

Dat was ook zo bij de CD singles van Oasis, die heb ik hier nog liggen.

Yep, zelfde.
Van de eerste twee Oasis albums had ik alle singles.

geplaatst:
voskat schreef:
(quote)

Yep, zelfde.
Van de eerste twee Oasis albums had ik alle singles.

Precies: die heb ik ook. En ook nog zo'n speciaal boxje erbij om ze te verzamelen.

geplaatst:
west schreef:
(quote)

Precies: die heb ik ook. En ook nog zo'n speciaal boxje erbij om ze te verzamelen.

Ik weet nog dat ik steeds razendsnel tussen die singletjes aan het wisselen was (eject, CD switchen, play binnen 2 seconden), om de tracklist in mijn hoofd aan te houden zonder teveel stilte tussendoor.

Maar jaaa, dat was wel een powermove hoor, epische nummers als The Masterplan en Acquiesce even wegmoffelen als B-kantjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:51 uur

geplaatst: vandaag om 12:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.