menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Is There Something Luigi Should Know? Duran Duran Top 50

zoeken in:
10. The Reflex

Uiteraard bekend van de single mix, maar ik dig de albumversie ook erg. Zeg je DD, dan zeg je als eerste The Reflex. Jaren geen idee gehad waar de song over gaat en nog steeds niet wat The Reflex nou precies betekent. The Reflex is een eenzaam kind ? Wtf, weet je wel

9. None of the Above

Zalige song van The Wedding Album. Heerlijke groove. Was gepland als single, maar dat ging niet door. Maar hij is zeker singlewaardig. Gewoon een heerlijk nummer.

8. Sin of the City

Heerlijk spannende lange afsluiter van The Wedding Album, met een beetje maatschappijkritiek over een brand in een club waar veel doden vielen. Funky en groovy en een heerlijk refrein.

7. The Man Who Stole a Leopard

Hun beste nummer van de laatste 25 jaar, deze epic van All You Need Is Now. Een beetje hun Cat People, heerlijk!

6. Girls on Film

Hier begon het voor mij. Girls on Film op een bandje als kind en helemaal kapot gedraaid, ik was er helemaal gek op. En nog steeds is het een dijk van een song!

5. Skin Trade

Ik doe mijn grote vriend vigil graag een plezier met een top 5 notering Zalige song vind ik, een absolute topper. Al moest ik wel wat wennen aan Simon's zang btw, maar dat kwam snel goed

4. Save a Prayer

The epitomy of zwoel, deze echte DD classic! Hun Wicked Game Parel!

3. Too Much Information

Voor sommigen misschien overschat, maar deze opener van The Wedding Album is echt wel een kneiterharde banger! Geweldig! En de videoclip was ook niet van MTV af te slaan destijds

2. Come Undone

Na Liberty was het do or die voor de band, het werd do Dankzij deze prachtballad oa, essentieel, na die andere hit van het album Ook deze videoclip was niet weg te krijgen.

1. Ordinary World

Hun grootste en mooiste en meest geliefde song misschien wel. Hun mooiste ballad en song en het hield hun carrière in leven, gelukkig maar. Ontroerend mooi!

Moet het bruiloftalbum niet gewoon in je Top 10

Bij deze

Gelukkig niet ten koste van Electronic

Nou nou, die Too much information gaat er wel goed in bij jou (en de top 3 de singles van The Wedding album).
Wel een fraaie top 50, ik zat te tellen en er zijn zo'n 5 nummers die er van mij uit mogen voor Anniversary, Wing, Invisible van Future Past en toch de labiele cover van White lines en Violence of summer.

Electric Barbarella wordt steeds leuker met de jaren.

Niet bepaald mijn top 50, maar het was (is) dan ook de jouwe.

luigifort schreef:
11. Planet Earth
(embed)

Debuutsingle van DD, en wat voor een! Een allemansvriendje wel, ijzersterk!

dat is in het 1981 topic wel bevestigd, 11 is ook wel een realistische positie na deze de laatste weken vaak gehoord te hebben

Gast
geplaatst: vandaag om 07:51 uur

geplaatst: vandaag om 07:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.