Muziek / Toplijsten en favorieten / Is There Something Luigi Should Know? Duran Duran Top 50
zoeken in:
1
geplaatst: 25 januari 2024, 14:58 uur
10. The Reflex
Uiteraard bekend van de single mix, maar ik dig de albumversie ook erg. Zeg je DD, dan zeg je als eerste The Reflex. Jaren geen idee gehad waar de song over gaat en nog steeds niet wat The Reflex nou precies betekent. The Reflex is een eenzaam kind ? Wtf, weet je wel
Uiteraard bekend van de single mix, maar ik dig de albumversie ook erg. Zeg je DD, dan zeg je als eerste The Reflex. Jaren geen idee gehad waar de song over gaat en nog steeds niet wat The Reflex nou precies betekent. The Reflex is een eenzaam kind ? Wtf, weet je wel

1
geplaatst: 25 januari 2024, 15:12 uur
9. None of the Above
Zalige song van The Wedding Album. Heerlijke groove. Was gepland als single, maar dat ging niet door. Maar hij is zeker singlewaardig. Gewoon een heerlijk nummer.
Zalige song van The Wedding Album. Heerlijke groove. Was gepland als single, maar dat ging niet door. Maar hij is zeker singlewaardig. Gewoon een heerlijk nummer.
1
geplaatst: 25 januari 2024, 15:38 uur
8. Sin of the City
Heerlijk spannende lange afsluiter van The Wedding Album, met een beetje maatschappijkritiek over een brand in een club waar veel doden vielen. Funky en groovy en een heerlijk refrein.
Heerlijk spannende lange afsluiter van The Wedding Album, met een beetje maatschappijkritiek over een brand in een club waar veel doden vielen. Funky en groovy en een heerlijk refrein.
0
geplaatst: 25 januari 2024, 15:53 uur
7. The Man Who Stole a Leopard
Hun beste nummer van de laatste 25 jaar, deze epic van All You Need Is Now. Een beetje hun Cat People, heerlijk!
Hun beste nummer van de laatste 25 jaar, deze epic van All You Need Is Now. Een beetje hun Cat People, heerlijk!
2
geplaatst: 25 januari 2024, 15:59 uur
6. Girls on Film
Hier begon het voor mij. Girls on Film op een bandje als kind en helemaal kapot gedraaid, ik was er helemaal gek op. En nog steeds is het een dijk van een song!
Hier begon het voor mij. Girls on Film op een bandje als kind en helemaal kapot gedraaid, ik was er helemaal gek op. En nog steeds is het een dijk van een song!
3
geplaatst: 25 januari 2024, 16:12 uur
5. Skin Trade
Ik doe mijn grote vriend vigil graag een plezier met een top 5 notering
Zalige song vind ik, een absolute topper. Al moest ik wel wat wennen aan Simon's zang btw, maar dat kwam snel goed 
Ik doe mijn grote vriend vigil graag een plezier met een top 5 notering

3
geplaatst: 25 januari 2024, 18:03 uur
4. Save a Prayer
The epitomy of zwoel, deze echte DD classic! Hun Wicked Game
Parel!
The epitomy of zwoel, deze echte DD classic! Hun Wicked Game

2
geplaatst: 25 januari 2024, 18:09 uur
3. Too Much Information
Voor sommigen misschien overschat, maar deze opener van The Wedding Album is echt wel een kneiterharde banger! Geweldig! En de videoclip was ook niet van MTV af te slaan destijds
Voor sommigen misschien overschat, maar deze opener van The Wedding Album is echt wel een kneiterharde banger! Geweldig! En de videoclip was ook niet van MTV af te slaan destijds

2
geplaatst: 25 januari 2024, 18:17 uur
2. Come Undone
Na Liberty was het do or die voor de band, het werd do
Dankzij deze prachtballad oa, essentieel, na die andere hit van het album
Ook deze videoclip was niet weg te krijgen.
Na Liberty was het do or die voor de band, het werd do

2
geplaatst: 25 januari 2024, 19:47 uur
1. Ordinary World
Hun grootste en mooiste en meest geliefde song misschien wel. Hun mooiste ballad en song en het hield hun carrière in leven, gelukkig maar. Ontroerend mooi!
Hun grootste en mooiste en meest geliefde song misschien wel. Hun mooiste ballad en song en het hield hun carrière in leven, gelukkig maar. Ontroerend mooi!
2
geplaatst: 27 januari 2024, 21:49 uur
Nou nou, die Too much information gaat er wel goed in bij jou
(en de top 3 de singles van The Wedding album).
Wel een fraaie top 50, ik zat te tellen en er zijn zo'n 5 nummers die er van mij uit mogen voor Anniversary, Wing, Invisible van Future Past en toch de labiele cover van White lines en Violence of summer.
Electric Barbarella wordt steeds leuker met de jaren.

Wel een fraaie top 50, ik zat te tellen en er zijn zo'n 5 nummers die er van mij uit mogen voor Anniversary, Wing, Invisible van Future Past en toch de labiele cover van White lines en Violence of summer.
Electric Barbarella wordt steeds leuker met de jaren.
1
geplaatst: 27 februari 2024, 18:39 uur
Niet bepaald mijn top 50, maar het was (is) dan ook de jouwe.
1
geplaatst: afgelopen zondag om 13:07 uur
luigifort schreef:
11. Planet Earth
(embed)
Debuutsingle van DD, en wat voor een! Een allemansvriendje wel, ijzersterk!
11. Planet Earth
(embed)
Debuutsingle van DD, en wat voor een! Een allemansvriendje wel, ijzersterk!
dat is in het 1981 topic wel bevestigd, 11 is ook wel een realistische positie na deze de laatste weken vaak gehoord te hebben
* denotes required fields.