Overig / Algemeen / MuMe Poëzie Topic
zoeken in:
0
geplaatst: 26 februari, 07:03 uur
Gasten kunnen niet schrijven niet rijmen ze kunnen niet climben niet hitten niet rippen geen nouveau novelle killer shit spitten dus wat willen ze werkelijk gaan beginnen beter komen ze niet praten tegen mij.
0
geplaatst: 4 maart, 02:25 uur
Deranged schreef:
(afbeelding)
Zou je het niet mooier vinden om feest te vervangen met blessing?(afbeelding)
2
geplaatst: 4 maart, 04:08 uur
Is ook een mogelijkheid maar ik zat zelf meer te denken in de richting van het Engelse woord ‘feast’ en dan ben je met feest niet heel ver weg.
Verder mag ik vaak graag wat Engels verwerken in mijn Nederlands ook al zijn sommigen daar fel op tegen maar ben ik ook wel van mening dat het geen overkill moet worden.
Met ‘feest’ heb je dan dus in dit geval het beste van beide werelden naar mijn idee.
Een blessing voor mijn mensen, een feast voor de senses.
Verder mag ik vaak graag wat Engels verwerken in mijn Nederlands ook al zijn sommigen daar fel op tegen maar ben ik ook wel van mening dat het geen overkill moet worden.
Met ‘feest’ heb je dan dus in dit geval het beste van beide werelden naar mijn idee.
Een blessing voor mijn mensen, een feast voor de senses.
0
geplaatst: 21 maart, 19:49 uur
Bedrijvigheid weet ik wel van lekker ijverig een live one zijn maar bescheidenheid zegt me helemaal niets klinkt als schijnveiligheid feitelijk levensbedreigend zo schijterig zie het als de eindigheid scheidingslijn voor jou en mij inleidend elke poging tot inperking van mijn al dan niet passioneel expressieve expansiedrift zal als een serieuze aanslag op mijn vitaal bestaan worden gezien de queen of ass-kick ecstasy en universal galaxy thrill ben ik dan misschien niet nee wel ben ik de onbetwistbaar slickste koning king van futuristic vision ding in het land van melk en honing je mag mij met gepaste maat respecteren of je mag een eloquente scheldkanonnade riskeren je kunt met ons zijn alles wat we doen en waarom ik en mijn mensen die op het punt staan te gaan cashen omdat ze mij kennen als ik op mijn beurt weer mensen zou kennen niet onbekend met de facts wat betreft cash hebben kunt interesse tonen in de achterliggende gedachte omdat je affiniteit hebt met goede dingen en best benieuwd bent ook wel hoe klinken nou eigenlijk de snaren van een Vietnam veteraan met gitaren voor elk van de acht lange jaren zonder jouw kerstkaartje je wekt de indruk dat je mij nog liever ziet falen om jezelf vervolgens onder onze minder gunstig gezinden doorgaans miserabel te scharen wat ik in ieder geval niet ga doen is wat dan ook ooit verminderen.
0
geplaatst: afgelopen zondag om 10:12 uur
https://i.imgur.com/yrhwObW.jpeg
Best veel vrouwen hebben mij ooit geblokt.
Stuk of vijf zes heb je het dan wel over.
Ben ik wel trots op.
Zijn allemaal verliefd op mij.
Vrolijk pasen.
Best veel vrouwen hebben mij ooit geblokt.
Stuk of vijf zes heb je het dan wel over.
Ben ik wel trots op.
Zijn allemaal verliefd op mij.
Vrolijk pasen.
0
geplaatst: gisteren om 19:11 uur
Je kan nu simpelweg
niks gaan beginnen met een chick die
niet kan zingen maar dat wel zou willen.
Ben niet die dikke uit de jury zeg maar.
niks gaan beginnen met een chick die
niet kan zingen maar dat wel zou willen.
Ben niet die dikke uit de jury zeg maar.
* denotes required fields.