Overig / Algemeen / Wat eten we vandaag?
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart, 19:34 uur
Deranged schreef:
Tijd is weer aangebroken dat ik mijn opgerolde pannenkoek zittend op een boomstronk in het het bos en het zonnetje mag verorberen.
Dus ja ik ben wel vreugdevol.
Tijd is weer aangebroken dat ik mijn opgerolde pannenkoek zittend op een boomstronk in het het bos en het zonnetje mag verorberen.
Dus ja ik ben wel vreugdevol.
Daar kwamen eerder toch ook kabouters bij kijken? Meen ik me te herinneren van eerdere bossige verhalen van je?
0
geplaatst: 5 maart, 19:36 uur
Hier nu in de bereiding: stamppot andijvie met uitgebakken spekjes, rookworst (alleen Unox) en een pittige jus. Met voor de liefhebbers cashewnoten e/o gebakken uitjes. Pittige Groninger mosterd uiteraard daarbij.
Muziek: Devics - My Beautiful Sinking Ship (2001) - MusicMeter.nl. Aanrader voor elke (pseudo)kok!
Muziek: Devics - My Beautiful Sinking Ship (2001) - MusicMeter.nl. Aanrader voor elke (pseudo)kok!
1
geplaatst: 5 maart, 19:37 uur
Ja van alles.
Kabouters en lieve geitjes en huppelende hertjes en een schattig paardje.
0
geplaatst: 5 maart, 19:41 uur
Deranged schreef:
Ja van alles.
Ja van alles.
Ha, je was een figurant in Walt Disney’s Sneeuwwitjte of Bambi!
0
geplaatst: 5 maart, 21:34 uur
Verse pizza's waren 1+1 bij de plaatselijke supermarkt. Eentje met 4 kazen en zelf nog gepimpt met puntpaprika, en eentje met prosciutto, tomaatjes en gran pardano.
0
geplaatst: 5 maart, 21:54 uur
Pilaf met kip en salade, met Low, I Could Live In Hope op de Sonos speaker in de keuken (totdat de rest van het gezin thuis kwam), daarna Hooverphonic, A New Stereophonic Sound Spectacular.
0
geplaatst: 13 maart, 17:33 uur
Jota met dubbele dosis hete gerookte-paprikapoeder voor de sinussen.
0
geplaatst: 16 maart, 22:47 uur
Shakshuka met wat naanbrood. Met een glas wit. Muziek bij de kook, op verzoek van mijn oudste dochter: het tweede album van Keane. Niet echt mijn ding.
0
geplaatst: 16 maart, 22:53 uur
Vandaag paella gemaakt. Is altijd best bewerkelijk vind ik. Mar wel heel lekker.
0
geplaatst: 26 maart, 19:55 uur
Ferme tosti bij de tosti shop maar het was allemaal niet echt geweldig zo’n tosti kan ik zelf ook wel in elkaar draaien verwacht toch iets meer van mijn tosti als ik bij een tosti shop ben.
1
geplaatst: 1 april, 21:43 uur
Paprika's gevuld met rijst, lente-ui en blauwe kaas. Een klassieker.
0
geplaatst: 2 april, 19:59 uur
Spruiten, pompoen en rode ui met geraspte kaas uit de oven. Partjes rode aardappel met schil uit de koekenpan. En een schouderkarbonade.
2
geplaatst: 2 april, 21:10 uur
GrafGantz schreef:
Spruiten, pompoen en rode ui met geraspte kaas uit de oven. Partjes rode aardappel met schil uit de koekenpan. En een schouderkarbonade.
Hey, het is lente hè.
0
geplaatst: 3 april, 20:39 uur
Ik kwam met de griep thuis maar mijn lief had een bbq voorbereid. Proefde niks maar toch was het zomers leuk. De 1e dit jaar. En nu mijn bed in. Spierpijn..

0
geplaatst: 3 april, 22:20 uur
Hier spinaziepasta: pasta, spinazie, Boursin, gehakt, ui en Italiaanse kruiden. Daarbij glas rood. Muziek: Kalima (zomerse Factory-band).
0
geplaatst: 14 april, 18:19 uur
Rigatoni met kippendij, broccoli, tomaatjes en hausgemachte pesto. Ik hoop maar dat er geen Italianen meelezen. Een schonkige nonna zou mij om minder een pugno verkopen 

0
geplaatst: 15 april, 19:40 uur
Spinazie, prei, koolvis, garnaaltjes, crème fraiche, specerijen en rösti uit de diepvries. Allemaal in een ovenschaal. Dat was verdraaide lekker, vooral door de Carribean Spice-kruidenmix van Jonnie Boer. Watermeloen als toetje. Ik eet altijd lekker bij mijzelf.
1
geplaatst: afgelopen zondag om 17:01 uur
Risotto met champignons en spinazie, en een glaasje wijn.
0
geplaatst: afgelopen maandag om 17:13 uur
Nu de aspergesoep in de maak (straks asperges eten). De bouillon trekt. Daarbij een R10. En snoeihard Blonde Redhead. Heerlijk nummer!
* denotes required fields.