menu

Genres / Overigen / J-pop (K-pop/C-pop) album van de week

zoeken in:
En daar is Party

Poeha schreef:
Hello Bubble is nog niet zo lang uit, maar Girl's Day heeft alweer een nieuwe M/V

(embed)

en een nieuw album

Pfff...wat gaat dat hard in het Zuid-Koreaanse...

Ik zit er nog niet zo lang in, maar als ze een halfjaar niets hebben uitgebracht wordt het nieuwe album al meteen een comeback genoemd

En de nieuwe van 9Muses

sxesven
Poeha schreef:
Pfff...wat gaat dat hard in het Zuid-Koreaanse...

Ik zit er nog niet zo lang in, maar als ze een halfjaar niets hebben uitgebracht wordt het nieuwe album al meteen een comeback genoemd

Maak daar maar drie weken van, haha. Tja!

Zo ff de nieuwe singletjes checken allemaal, ben ik weer bij. Heb net de nieuwe SNSD binnen gekregen dus die staat op. Party is baas in ieder geval!

also, nieuwe T-ara in augustus, huzzah!

Deze nieuwe van a-Pink is ook schattig, en lekker '80s .

Het hoeft ook allemaal niet zo moeilijk te klinken
Prima vrolijke track. Ik heb er zeker geen moeite mee.

Toch maar eens een boyband dan. Och ja, vind het zeker niet slecht klinken:

En nog maar een meidenband:

sxesven
Nieuwe 9muses vind ik echt erg leuk, fijn nummer! Was nooit echt into 9muses, maar dat kan hiermee zomaar veranderen. Nieuwe APink doet me niet zoveel, wederom, al is het 80's sfeertje wel prettig. Wel weer te zoetjes en nietszeggend, wat ik met APink in het algemeen een beetje het probleem vind. Saai. D.Holic niet heel bijzonder maar wel leuk verder.

W.b. boy bands, in de regel ook niet mijn ding, maar uitzonderingen zijn er wel natuurlijk. SuJu doet me niet zoveel, maar deze tracks vind ik zelf wel leuk:

(toffe clip ook)

also Der Untergang: nice!

Got7 - A is inderdaad een fijn nummer, die van Infinite vind ik dan weer niet bijzonder. Bastarz van Block B heeft wel een erg lekker in het gehoor klinkend refrein.

9Muses heeft toch een aantal erg fraaie tracks op hun naam staan, Sven:
Glue
Gun
Dolls

Wonder Girls - I feel you.

Alle liedjes van het nieuwe album reboot zijn te beluisteren op youtube. Retro '80s, echt heel leuk.

Retro 80's=Poeha

Sounds great

Yubin on drums ...damn!

Voorlopig zijn I Feel You, John Doe, Faded Love en Gone mijn favorieten, van wat ik nu in het kort (even) heb gehoord.

Poeha schreef:
Retro 80's=Poeha

Sounds great

Yubin on drums ...damn!

Voorlopig zijn I Feel You, John Doe, Faded Love en Gone mijn favorieten, van wat ik nu in het kort (even) heb gehoord.

Ik vind I Feel You, John Doe & One Black Night leuk

sxesven
Nieuwe T-ara is uit; wel aardig, niet briljant. Nieuwe SNSD-album is aangekondigd, titel en teasers zijn imo echter niet om enthousiast van te worden. Eind september nieuw f(x)-album, daar heb ik wel echt veel zin in.

sxesven
Oh ja en Sulli is uit f(x)

http://i.imgur.com/XEOKhy3.gif

sxesven heeft zich op 24 augustus uitgeschreven van deze site
Verdorie, Sven.

keischattig

Dempagumi Inc.

Het begint al iets meer te wennen, maar zal nooit mijn favo binnen het genre gaan worden

Poeha schreef:
Het begint al iets meer te wennen, maar zal nooit mijn favo binnen het genre gaan worden

Depagumi.inc , tja, vrij heftig spul!

die muziek zit vol met dissonante stukken, onverwachte wendingen, onlogische akkoordopvolgingen en het is zo overvol

De zoveelste kneiter van Ace Of Angels (AOA):

En de nieuwe van Dalshabet - Someone Like U

Babymetal blijft erg lekkerrrr.....

Maar ook de nieuwe van AOA is (eigenlijk al vrij gewoon) weer top. Verreweg het beste wat K-Pop ooit heeft voortgebracht.....Good Luck

En ook Sistar's nieuwe klinkt weer zeer fraai...I Like That

[STATION] R3hab X f(AMBER+LUNA)_Wave_Music Video - YouTube

Kpop goes David Guetta / Calvin Harris EDM, maar dan leuker

Hey een nieuwe Stellar? Maar snel eens luisteren dan.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:45 uur

geplaatst: vandaag om 17:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.