Genres / Overigen / Thank God it's Not Christmas
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2017, 15:28 uur
Wat is de overeenkomst tussen Sia, Hanson, Gwen Stefani, Katie Melua, Train, Cheap Trick, Elvis, Frank Sinatra, Lindsey Stirling en The Mormon Tabernacle Choir?
Ze brengen allen (doch niet te samen) dit jaar een album uit voor onder de kerstboom. Sommigen zijn goed om naar te luisteren en anderen zijn slechts geschikt om de kerstboom mee te stabiliseren. De gebroeders Mael van Sparks vinden de kerst maar niks, want er is alleen maar veel tijd voor sex aldus hun hitje. Ook Al Jourgensen's Ministry heeft niks met kerst It's Always Christmas TIme
Gelukkig is er ook nog muziek maar echt veel geweldige albums of originele albums zijn er niet. Voor mijzelf is er maar één echt kerstalbum die van Bing Crosby - Merry Christmas (1955) die bovendien ook nog eens bij een fijne kerstfilm hoort White Christmas (1954).
Na decennia van lauwe kerstmissen kwam Low in 1999 met een prachtige warme kerst EP Christmas en wonder boven wonder zag Katie Melua samen met The Gori Women's Choir vorig jaar ook het licht In Winter (2016). Kim Wilde heeft ook nog wel een goed poging gedaan Wilde Winter Songbook (2013) maar schiet iets tekort.
Nu kan het zijn dat ik tussen 1955 en vandaag het één en ander gemist heb op kerst gebied, dus waag ik me elk jaar aan het verkennen van kerstmuziek van acts die ik al ken. Geheel in de kerstgeest offer ik mij belangeloos op om de maagdelijke kerstsneeuw velden te verkennen onder genot van een toepasselijk deuntje en een Irish koffie. Dan kan een eventuele kerstkater door alcohol verklaard worden en helpen het één en ander snel te vergeten

Uiteindelijk wil ik tot een kerstalbum Top 10 komen, mochten er genoeg geschikte kandidaten gevonden worden. De voorkeur gaat uit naar albums / EP's / single met tenminste enkele originele nummers die passen bij dit thema (of juist niet zoals die van Sparks en Ministry).
Wellicht helpt dit ook anderen in het vinden van die herberg waar de beste sfeermuziek te vinden is dan wel dat er in de stal gedanst kan worden.

Er komt dan ook één of meerdere afspeellijsten met het summum aan kerstmuziek (op Spotify) of juist een anti-kerst afspeellijst.
Aanbevelingen zijn welkom maar aan stemmen waag ik mij niet. De kerstman is tenslotte ook niet democratisch en bepaald zelfstandig wie naughty en nice zijn.
1
geplaatst: 16 november 2017, 16:10 uur
Veel succes Eddy, maar ik kan er niet veel mee.
Alleen al de gedachte dat de meeste kerstalbums tijdens snikhete zomerdagen worden opgenomen, doet mij al afhaken.
Ik heb er niets ( meer) mee.
Is gewoon een grote commercieele poppenkast.
Enkele nummers daargelaten, kan het mij in ieder geval gestolen worden.
Maar laat je niet ontmoedigen door mijn inzicht.
Succes met dit initatief.
Alleen al de gedachte dat de meeste kerstalbums tijdens snikhete zomerdagen worden opgenomen, doet mij al afhaken.
Ik heb er niets ( meer) mee.
Is gewoon een grote commercieele poppenkast.
Enkele nummers daargelaten, kan het mij in ieder geval gestolen worden.
Maar laat je niet ontmoedigen door mijn inzicht.
Succes met dit initatief.
1
geplaatst: 16 november 2017, 16:19 uur
Ook het metalgenre kent vele kerstplaten.
Hoewel er natuurlijk haters blijven:
https://www.metal-archives.com/images/7/5/1/3/7513.jpg
Hoewel er natuurlijk haters blijven:
https://www.metal-archives.com/images/7/5/1/3/7513.jpg
0
geplaatst: 16 november 2017, 16:21 uur
1
geplaatst: 16 november 2017, 16:30 uur
Nee, wordt volgens mij alleen verkocht bij concerten. Spijt dat ik hem niet meegenomen heb vorig jaar - die prijzen op discogs zijn niet mals.
Ik heb die plaat van Low zojuist besteld. Bedankt voor de tip! Hopen dat ik hem voor de feestdagen in huis heb!
Ik heb die plaat van Low zojuist besteld. Bedankt voor de tip! Hopen dat ik hem voor de feestdagen in huis heb!

1
geplaatst: 16 november 2017, 18:07 uur
Sufjan Stevens heeft vele kerstplaten. Niet even consistent van niveau, maar hij heeft vele kerstpareltjes gemaakt. Verder zijn de volgende twee oudjes lekker: Vince Guaraldi - A Charlie Brown Christmas (1965) en Phil Spector - A Christmas Gift for You (1963).
0
geplaatst: 16 november 2017, 19:18 uur
Ach... ja, hoe had ik Phil Spector - A Christmas Gift for You (1963) kunnen vergeten.
Sufjan Stevens zal ik ook eens verkennen... hij zou in staat moeten zijn om originele (kerst) nummers te hebben
Sufjan Stevens zal ik ook eens verkennen... hij zou in staat moeten zijn om originele (kerst) nummers te hebben
1
geplaatst: 16 november 2017, 21:00 uur
Deze zijn goed te doen met kerst:
Phil spector - A Christmas Gift For You from Phil Spector
Bifrost Arts - Salvation Is Created: A Christmas Record From Bifrost Arts
Tori Amos - Midwinter Graces
Sufjan Stevens Songs for Christmas
Sufjan Stevens - Silver & Gold
Kate & Anna McGarrigle - The McGarrigle Christmas Hour
Ella Fitzgerald - Ella Wishes You A Swinging Christmas
Vince Guaraldi Trio - A Charlie Brown Christmas
Sia - Everyday Is Christmas
James Brown - Funky Christmas
Sharon Jones and the Dap-Kings - It's a Holiday Soul Party
Frank Sinatra - The Christmas Album
Chet Baker - Silent Nights
Bing Crosby heb je zelf al genoemd
Phil spector - A Christmas Gift For You from Phil Spector
Bifrost Arts - Salvation Is Created: A Christmas Record From Bifrost Arts
Tori Amos - Midwinter Graces
Sufjan Stevens Songs for Christmas
Sufjan Stevens - Silver & Gold
Kate & Anna McGarrigle - The McGarrigle Christmas Hour
Ella Fitzgerald - Ella Wishes You A Swinging Christmas
Vince Guaraldi Trio - A Charlie Brown Christmas
Sia - Everyday Is Christmas
James Brown - Funky Christmas
Sharon Jones and the Dap-Kings - It's a Holiday Soul Party
Frank Sinatra - The Christmas Album
Chet Baker - Silent Nights
Bing Crosby heb je zelf al genoemd

0
geplaatst: 18 november 2017, 09:29 uur
Phil Spector vind ik de enigste goede kerst album. De eerste met die kerstbelletjes ook. Gewoon geniaal en vaak gekopieerd. En de plaat duurt niet te lang ook. 

0
geplaatst: 30 november 2017, 13:54 uur
Bijna december en ik zag dat er al kerstbomen worden verkocht nog voor de Sint zijn presentjes heeft kunnen bezorgen. Ik zie ook steeds meer kerst-releases verschijnen dus maar eens wat nummers aanhoren.
Katie Melua - The Little Swallow - (traditioneel) - met het Gori Women's Choir uit haar eigen moederland Georgië (?), in haar moedertaal. Zoals al in een eerder post genoemd heeft Katie vorig jaar een prachtig kerstalbum uitgebracht en dit staat daar op.
Katie Melua - Dreams on Fire kerstsfeer maar eigenlijk geen kerstnummer, wel erg mooi met dat subtiele koor op de achtergrond
Nicole Atkins - Little Drummer Boy (2011) - cover - erg mooi gedaan, onlangs live gezien, kan soms lekker rauw zingen hier mooi melancholisch. De uitvoering lijkt wat op die van Low op Christmas (1999). Nicole's derde kerst nummer, dit jaar komt O Holy Night erbij, en had ze al eens Blue Christmas gecoverd.
Phoebe Bridgers - Have Yourself a Merry Little Christmas (2017) - cover - van wat ik vandaag gehoord heb de mooiste uitvoering. Sobere en donkere versie met pedal steel.
Girl Ray - (I Wish I Were Giving You a Gift) This Christmas (2017) - eigen werk - deze dames moeten nog echt doorbreken maar op deze manier moet dat niet moeilijk zijn. Ondanks de kerstbelletjes en de koters die meedoen zit er meer dan genoeg originaliteit in het nummer. Wel erg melige hoes op de single...
The Soul Rebels - What Christmas Means to Me (2017) - cover (Stevie Wonder) - ken het origineel niet maar zal het eerdaags opzoeken. Deze pompende uitvoering is heerlijk nostalgisch terug naar de soulvolle 60s.
The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale of New York (1987) - eigen werk. Vreemd genoeg heb ik deze pas een paar keer gehoord ondanks dat het dus al 30 jaar oud is dit jaar. Eigenlijk een anti-kerst lied maar hierdoor ook wel een kerstnummer.
Sparks - Thank God It's Not Christmas (1974) - eigen werk - eigen anti-kerst lied, voor de gebroeders Mael is het maar een droevige tijd, er is alleen maar veel tijd voor sex.
Sparks - Christmas Without a Prayer (2015) - eigen werk. Dertig jaar later is de overdaad aan sex omgeslagen in een tekort aan aandacht. Deze heeft wel iets van een kerstsfeer ook als het thema eigenlijk wel niet helemaal daar bij past.
Nicole Atkins - Blue Christmas (2008) - cover - een prima cover met Surf sfeertje (Gretsch hollow body - geluid) - meerstemmig en dat accent ook wel iets Country-achtigs.
KT Tunstall - Sleigh Ride (2008) - Cover - iets meer Rock in deze uitvoering maar met (kinder-)xylofoon
Fiona Apple - Frosty The Snowman (2008) - cover - prima Folky versie.
Katy Perry - White Christmas (2008) - cover - okay, dit klinkt als een semi-akoestische live-uitvoering en Katy heeft moeite met bepaalde noten. Leuk voor haar fans maar deze zou ik alleen opzetten als je zelf geen karaoke versie hebt en toch mee wil zingen zonder te veel gezichtsverlies
Katie Melua - The Little Swallow - (traditioneel) - met het Gori Women's Choir uit haar eigen moederland Georgië (?), in haar moedertaal. Zoals al in een eerder post genoemd heeft Katie vorig jaar een prachtig kerstalbum uitgebracht en dit staat daar op.
Katie Melua - Dreams on Fire kerstsfeer maar eigenlijk geen kerstnummer, wel erg mooi met dat subtiele koor op de achtergrond
Nicole Atkins - Little Drummer Boy (2011) - cover - erg mooi gedaan, onlangs live gezien, kan soms lekker rauw zingen hier mooi melancholisch. De uitvoering lijkt wat op die van Low op Christmas (1999). Nicole's derde kerst nummer, dit jaar komt O Holy Night erbij, en had ze al eens Blue Christmas gecoverd.
Phoebe Bridgers - Have Yourself a Merry Little Christmas (2017) - cover - van wat ik vandaag gehoord heb de mooiste uitvoering. Sobere en donkere versie met pedal steel.
Girl Ray - (I Wish I Were Giving You a Gift) This Christmas (2017) - eigen werk - deze dames moeten nog echt doorbreken maar op deze manier moet dat niet moeilijk zijn. Ondanks de kerstbelletjes en de koters die meedoen zit er meer dan genoeg originaliteit in het nummer. Wel erg melige hoes op de single...
The Soul Rebels - What Christmas Means to Me (2017) - cover (Stevie Wonder) - ken het origineel niet maar zal het eerdaags opzoeken. Deze pompende uitvoering is heerlijk nostalgisch terug naar de soulvolle 60s.
The Pogues feat. Kirsty MacColl - Fairytale of New York (1987) - eigen werk. Vreemd genoeg heb ik deze pas een paar keer gehoord ondanks dat het dus al 30 jaar oud is dit jaar. Eigenlijk een anti-kerst lied maar hierdoor ook wel een kerstnummer.
Sparks - Thank God It's Not Christmas (1974) - eigen werk - eigen anti-kerst lied, voor de gebroeders Mael is het maar een droevige tijd, er is alleen maar veel tijd voor sex.

Sparks - Christmas Without a Prayer (2015) - eigen werk. Dertig jaar later is de overdaad aan sex omgeslagen in een tekort aan aandacht. Deze heeft wel iets van een kerstsfeer ook als het thema eigenlijk wel niet helemaal daar bij past.
Nicole Atkins - Blue Christmas (2008) - cover - een prima cover met Surf sfeertje (Gretsch hollow body - geluid) - meerstemmig en dat accent ook wel iets Country-achtigs.
KT Tunstall - Sleigh Ride (2008) - Cover - iets meer Rock in deze uitvoering maar met (kinder-)xylofoon
Fiona Apple - Frosty The Snowman (2008) - cover - prima Folky versie.
Katy Perry - White Christmas (2008) - cover - okay, dit klinkt als een semi-akoestische live-uitvoering en Katy heeft moeite met bepaalde noten. Leuk voor haar fans maar deze zou ik alleen opzetten als je zelf geen karaoke versie hebt en toch mee wil zingen zonder te veel gezichtsverlies

0
geplaatst: 25 december 2017, 12:55 uur
Oh...[gesoes]
heb ik deze schone taak verslonst... Thank God it IS Christmas 
Naast die prachtige EP uit 1999 heeft Low nog wat kerst-releases uitgebracht: zo was er in 2008 de single Santa's Coming Over - duidelijk eentje die gemaakt was voor hun koters want die mogen ook wat mee doen in de koortjes. Een fijn eigen en dus originele compositie die verder niet kan tippen aan de nummers op hun kerst klassieker maar die bediende een andere doelgroep.
De 'b-kant' van de single is The Coming of Jah - hier verkennen Alan en Mini eenmalig de reggae. Het Mormoonse echtpaar is in de Heere en dat hoor je ook wel terug in het nummer zonder dat het te opdringerig wordt.
Vorig jaar bracht Low ook al een kerst-single uit die veel meer in de lijn ligt van hun reguliere werk. Een prachtig ingetogen nummer: "voor vrienden die zijn verhuisd en voor vrienden die er niet meer zijn" zoals ze zelf zeggen.

Naast die prachtige EP uit 1999 heeft Low nog wat kerst-releases uitgebracht: zo was er in 2008 de single Santa's Coming Over - duidelijk eentje die gemaakt was voor hun koters want die mogen ook wat mee doen in de koortjes. Een fijn eigen en dus originele compositie die verder niet kan tippen aan de nummers op hun kerst klassieker maar die bediende een andere doelgroep.
De 'b-kant' van de single is The Coming of Jah - hier verkennen Alan en Mini eenmalig de reggae. Het Mormoonse echtpaar is in de Heere en dat hoor je ook wel terug in het nummer zonder dat het te opdringerig wordt.
Vorig jaar bracht Low ook al een kerst-single uit die veel meer in de lijn ligt van hun reguliere werk. Een prachtig ingetogen nummer: "voor vrienden die zijn verhuisd en voor vrienden die er niet meer zijn" zoals ze zelf zeggen.
0
geplaatst: 25 december 2017, 13:12 uur
Voormalig lid van Katzenjammer, Marianne Sveen, bracht dit jaar voor het eerst een album uit onder haar eigen naam en niet onder de moniker Dandylion.
Een kerst EP met daarop enkele bekende kerst-nummers maar wel voorzien van een eigen Folky draai, de arrangementen en zanglijnen worden veel vrijer geïnterpreteerd. Ingetogen en wat melancholisch uitgevoerd past het prima bij ouderwetse kerstavond zonder over sentimenteel of kitscherig te worden.
Een kerst EP met daarop enkele bekende kerst-nummers maar wel voorzien van een eigen Folky draai, de arrangementen en zanglijnen worden veel vrijer geïnterpreteerd. Ingetogen en wat melancholisch uitgevoerd past het prima bij ouderwetse kerstavond zonder over sentimenteel of kitscherig te worden.
1
geplaatst: 25 december 2017, 13:29 uur
Dank voor de aanbeveling Misterfool, ik zal eens een paar nummer van dhr. Zimmerman aanhoren.
...vóór of ná Gwen Stefani - You Make It Feel Like Christmas (2017) of Sia - Everyday Is Christmas (2017)
...vóór of ná Gwen Stefani - You Make It Feel Like Christmas (2017) of Sia - Everyday Is Christmas (2017)

0
geplaatst: 25 december 2017, 17:28 uur
Op de laatste EP van het Metropool Orkest is ook Caro Emerald te horen op een aantal nummers.
Er staan twee kerst getinte nummers op; de eerste is een instrumentaal Little Snowflake en de ander is de licht suggestieve Something for Christmas. Een alleraardigst Jazzy Pop nummer waarin zowel Caro als het orkest een fijne sfeer neerzetten.
Er staan twee kerst getinte nummers op; de eerste is een instrumentaal Little Snowflake en de ander is de licht suggestieve Something for Christmas. Een alleraardigst Jazzy Pop nummer waarin zowel Caro als het orkest een fijne sfeer neerzetten.
0
geplaatst: 25 december 2017, 17:34 uur
Er wordt natuurlijk ook op andere plekken op de wereld kerst gevierd en ook nummers gemaakt speciaal voor die gelegenheid. Eén van de betere die ik ken van de laatste jaren komt uit Mexico.
CENTAVRVS is normaal een band die Latin gesausde Indie Pop / Indie Rock maakt en dat doen ze ook op dit nummer dat een combinatie is van een eigen compositie met een traditioneel nummer. Het is meer een nummer in het verlengde van John Lennon's klassieker... waarin de wens voor wereldvrede wordt verkondigd, hier in combinatie met de wens voor vrijheid.
...en als we dan toch op de Latino toer zijn dan kan daar nog wel een paar genoemd worden.
Op het nieuwe kerstalbum Christmas Rules, vol.2 (die nu ingediend wordt) staat er ééntje met een all-female Mariachi / Rock band.
Ook Latin trompetten op hun kerstnummer Green Grows The Holly van Calexico op de eerste verzamelaar uit die reeks.
Op dezelfde verzamelaar een vrij interpretatie met kerst accent van Mr. Sandman door Y La Bamba
CENTAVRVS is normaal een band die Latin gesausde Indie Pop / Indie Rock maakt en dat doen ze ook op dit nummer dat een combinatie is van een eigen compositie met een traditioneel nummer. Het is meer een nummer in het verlengde van John Lennon's klassieker... waarin de wens voor wereldvrede wordt verkondigd, hier in combinatie met de wens voor vrijheid.
...en als we dan toch op de Latino toer zijn dan kan daar nog wel een paar genoemd worden.
Op het nieuwe kerstalbum Christmas Rules, vol.2 (die nu ingediend wordt) staat er ééntje met een all-female Mariachi / Rock band.
Ook Latin trompetten op hun kerstnummer Green Grows The Holly van Calexico op de eerste verzamelaar uit die reeks.
Op dezelfde verzamelaar een vrij interpretatie met kerst accent van Mr. Sandman door Y La Bamba
0
geplaatst: 26 december 2017, 13:20 uur
Op de verzamelaar Holidays Rule (2012) staat nog een nummer dat een fijne uitvoering kreeg door Eleanor Friedberger van een Elvis klassieker(?) Santa Bring My Baby Back (To Me)
Op dezelfde verzamelaar ook een andere kerstnummer van Paul McCartney die een prima uitvoering geeft van The Christmas Song (Chestnuts Roasting on an Open Fire) die op Wikipedia genoemd als het meest gespeelde kerstnummer (BMI). Deze uitvoering zou zo passen op zijn Jazz album Kisses on the Bottom (2012)
De Canadese/Amerikaanse dames Electro Pop Rock groep MUNA waagt zich op dit jaar's vervolg op Christmas Rulses > Christmas Rules, Vol. 2 (2017) aan een cover van de ex-Beatle van zijn bijdrage aan de kerstsfeer van 1983 Pipes of Peace
Op dezelfde verzamelaar ook een andere kerstnummer van Paul McCartney die een prima uitvoering geeft van The Christmas Song (Chestnuts Roasting on an Open Fire) die op Wikipedia genoemd als het meest gespeelde kerstnummer (BMI). Deze uitvoering zou zo passen op zijn Jazz album Kisses on the Bottom (2012)
De Canadese/Amerikaanse dames Electro Pop Rock groep MUNA waagt zich op dit jaar's vervolg op Christmas Rulses > Christmas Rules, Vol. 2 (2017) aan een cover van de ex-Beatle van zijn bijdrage aan de kerstsfeer van 1983 Pipes of Peace
0
geplaatst: 27 december 2017, 20:49 uur
Cheap Trick heeft een compleet kerst album uitgebracht dit jaar Christmas Christmas (2017) en daarop naast de (on)nodige covers, een aantal nieuwe compositie's en alhoewel de cliché's niet wordt gemeden is het toch een fijne toevoeging.
Veel van de andere nummers op dit kerstalbum van Cheap Trick doen me denken aan een originele kerstkraker van The Kinks, die ze ook nog hebben gecoverd. Hier het origineel.
Eerder dit jaar verscheen er een nieuwe van Glen Campbell toepasselijk Adiós (2017) getiteld want 2 maanden later kwam hij te overlijden. Vorig jaar verscheen er een 'rarities' kerstverzamelaar met daarop ook een nummer van hem.
Veel van de andere nummers op dit kerstalbum van Cheap Trick doen me denken aan een originele kerstkraker van The Kinks, die ze ook nog hebben gecoverd. Hier het origineel.
Eerder dit jaar verscheen er een nieuwe van Glen Campbell toepasselijk Adiós (2017) getiteld want 2 maanden later kwam hij te overlijden. Vorig jaar verscheen er een 'rarities' kerstverzamelaar met daarop ook een nummer van hem.
0
geplaatst: 27 december 2017, 21:20 uur
Ook mijn favoriete zangeres Donna Summer heeft lang geleden een kerstalbum uitgebracht Christmas Spirit (1994). Officieel haar op één na laatste album voor de 'comeback' in 2008.
Hierop staan 3 eigen compositie's die wat mij betreft allen tijdloos zijn, al is de afsluiter wel erg religieus maar maakt het Gospel koor veel goed. De rest van de nummers zijn vooral goed te pruimen door de prachtig stem van Donna en de Gospel invloeden.
Hierop staan 3 eigen compositie's die wat mij betreft allen tijdloos zijn, al is de afsluiter wel erg religieus maar maakt het Gospel koor veel goed. De rest van de nummers zijn vooral goed te pruimen door de prachtig stem van Donna en de Gospel invloeden.
0
geplaatst: 27 december 2017, 21:31 uur
Ook Tom Petty is helaas niet meer onder ons 
Het laat twee kerstnummers achter: op A Very Special Christmas 2 (1992) staat Christmas All Over Again, een originele eigen compositie
Verder heeft hij een kerst-variant gemaakt van zijn cover van Howlin' Wolf's Litte Red Rooster, die weer verscheen op A Very Special Christmas 5 (2001)

Het laat twee kerstnummers achter: op A Very Special Christmas 2 (1992) staat Christmas All Over Again, een originele eigen compositie
Verder heeft hij een kerst-variant gemaakt van zijn cover van Howlin' Wolf's Litte Red Rooster, die weer verscheen op A Very Special Christmas 5 (2001)
0
geplaatst: 16 december 2018, 11:50 uur
Hier een Spotify-playlist die ik heb aangemaakt om aan Wham en Mariah Carey te ontsnappen. Family friendly, maar met een hoop verrassende nummers en versies, hoop ik.
According to the radio, warmer weather's on the way on Spotify - open.spotify.com
Ik geniet erg van opgejazzde versies van klassiekers, zoals "Let It Snow"in de uitvoering van Diana Krall en Sammy Davis Jr.'s "Jingle Bells".
Er zitten wat vrolijke akoestische versies in zoals "A Christmas Song" van Shawn Phillips en "Sleigh Bells" van Sam Bush.
Ook genoeg "nieuwe" kerstliedjes: Joey + Rory - I Know What Santa's Getting For Christmas; The Henry Girls (ft. The Bog Neck Brass Band) - Mr Snowman; Tangarine - Snowflakes All Around.
According to the radio, warmer weather's on the way on Spotify - open.spotify.com
Ik geniet erg van opgejazzde versies van klassiekers, zoals "Let It Snow"in de uitvoering van Diana Krall en Sammy Davis Jr.'s "Jingle Bells".
Er zitten wat vrolijke akoestische versies in zoals "A Christmas Song" van Shawn Phillips en "Sleigh Bells" van Sam Bush.
Ook genoeg "nieuwe" kerstliedjes: Joey + Rory - I Know What Santa's Getting For Christmas; The Henry Girls (ft. The Bog Neck Brass Band) - Mr Snowman; Tangarine - Snowflakes All Around.
* denotes required fields.