menu

De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Lying Mouth schreef:
(quote)

jammer dat de originele hoes en titel nu weg is.

Ook aangepast

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
Deze mogen allebei weg (tikfout in de artiestnaam) en ze staan toch al op de site:

Steve Kahn - Tightrope (1977) - MusicMeter.nl
Steve Kahn - The Blue Man (1978) - MusicMeter.nl

Goede spelling:
Steve Khan - MusicMeter.nl

Deze is ertussendoor geglipt en nog niet opgepikt.

Geen dubbele albums, wel een dubbele artiestenpagina - erin geslopen door inconsequent gebruik van de Poolse "ł". Het gaat om ene Zbigniew Namysłowski:

Zbigniew Namysłowski - MusicMeter.nl
Zbigniew Namyłowski - MusicMeter.nl

Aan de artiest met ID 46777 zijn twee albums gelinkt, maar de artiest met ID 491330 is als lid van Zbigniew Namysłowski Quartet - MusicMeter.nl en Zbigniew Namysłowski Quintet - MusicMeter.nl toegevoegd.

Mijn voorstel: verwijder de artiest met ID 491330 zodat de andere behouden blijft en ook aan kwartet en kwintet wordt gekoppeld.

Goed idee? Kan iemand van de crew dit dan fixen? Alvast hartelijk bedankt!

Dubbele artiestenpagina en albums, doordat de artiestennaam foutief zonder spatie was geschreven.

Correcte pagina met al wat stemmen: Cold Cell - MusicMeter.nl

Incorrecte pagina zonder stemmen, graag verwijderen: ColdCell - MusicMeter.nl

CHIEP (crew)
Aangepast, maar aan elkaar is blijkwaar wel de juiste schrijfwijze.

CHIEP (crew)
Done (wegens al opmerkijgen erbij wel de oudste verwijderd en jouw de credits gegeven)

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
(quote)

Deze is ertussendoor geglipt en nog niet opgepikt.

CHIEP op één of andere manier komt deze niet door

CHIEP (crew)
Mssr Renard schreef:
Deze mogen allebei weg (tikfout in de artiestnaam) en ze staan toch al op de site:

Steve Kahn - Tightrope (1977) - MusicMeter.nl
Steve Kahn - The Blue Man (1978) - MusicMeter.nl

Goede spelling:
Steve Khan - MusicMeter.nl

Done. Gebruikers die hun stem kwijt zijn bij Tightrope: DeWP (3,5) en jong (4)

Gebruikers die hun stem kwijt zijn bij The Blue Man: captain scarlet (4), Supersid (3,5) en jong (4)

Sir Spamalot (crew)
Dubbele toevoeging van het album Marche Funèbre - After the Storm (2024).
- Marche Funèbre - After the Storm (2024) - MusicMeter.nl
- Marche Funèbre - After the Storm (2024) - MusicMeter.nl
Tweede / de mijne kan er volgens mij af want later.

DjFrankie (moderator)
Artur Żmijewski - Singing Lesson verwijderd. Dit is klassieke muziek met gesproken woord.

Volgens mij kan dit album van de site. Zie de reacties bij het album.

L_T_B schreef:
Had ik dit album van Reckless Kelly niet al eerder toegevoegd? Ik weet bijna zeker van wel, maar ik kan het nergens terugvinden.

Hij stond blijkbaar nog in mijn te verwerken toevoegingen.... Nu staat het album dubbel op de site.

Sir Spamalot (crew)
Dubbele toevoeging: Phil Mogg - Mogg's Motel / Moggs Motel - Moggs Motel
- Phil Mogg - Mogg's Motel (2024)
- Moggs Motel - Moggs Motel (2024)

Verdere info:
- Moggs Motel
- Moggs Motel (Rate Your Music)
- Moggs Motel (SPV)

Mssr Renard
L_T_B schreef:
(quote)

Hij stond blijkbaar nog in mijn te verwerken toevoegingen.... Nu staat het album dubbel op de site.

Dat hoort niet te kloppen. De andere toevoeger heeft dan de waarschuwing dat de plaat in de wachtrij staat genegeerd. Bespreek dit even met een crewlid, want wie van jullie twee was het eerste met toevoegen? Waarschijnlijk niet meer te achterhalen.

Mssr Renard schreef:
Dat hoort niet te kloppen. De andere toevoeger heeft dan de waarschuwing dat de plaat in de wachtrij staat genegeerd.

Heb geen melding gehad dat album in de wachtrij stond. En daar let ik juist wel op Album mag ook op naam van andere toevoeger komen te staan, no problem..

Mssr Renard
musicfriek schreef:
(quote)

Heb geen melding gehad dat album in de wachtrij stond. En daar let ik juist wel op Album mag ook op naam van andere toevoeger komen te staan, no problem..

Dan weet ik het ook niet. Ik was te snel in oordelen. Ik vond het denk ik sneu dat iemand de credits niet kreeg.

DjFrankie (moderator)
musicfriek schreef:
(quote)

Gebeurt vaker. Waar het aan ligt?
Heb ook regelmatig geen melding. Als ik daarna artiestenpagina aanklik ( ter controle) zie ik wel de dubbele toevoeging

1349 - The Wolf and the King (2024) - MusicMeter.nl

Dubbel met:

1349 - The Wolf & The King (2024) - MusicMeter.nl

Eerstgenoemde was eerder toegevoegd, maar laatstgenoemde heeft alle informatie correct:
Bandcamp

Qiensave]

Haakje mag weg. De band staat er ook al als Qiensave in.

Gaat daarmee ook fout in album Wake de dead

Tot voor kort stond dit album nog op Musicmeter, maar ik kan het ineens niet meer vinden:

The Creatures (2) – Expansion - L'Altro Mondo Studios

Just a moment... - discogs.com

Is dit echt verwijderd? Zo ja, dan voeg ik 'm weer toe.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:59 uur

geplaatst: vandaag om 07:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.