De Site / Algemeen / Te verwijderen / verwijderde releases
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari, 23:44 uur
De EP Rust van Echo & The Bunnymen staat dubbel op de site. Eentje mag er vanaf denk ik.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 21 januari, 10:00 uur
reptile71 schreef:
De EP Rust van Echo & The Bunnymen staat dubbel op de site. Eentje mag er vanaf denk ik.
Dat was geen dubbele EP, maar een CD-single in twee uitvoeringen die allebei op 15 maart 1999 uitkwamen en allebei drie nieuwe tracks bevatten. Zie de Wiki:
Opgelet: Non-albumtracks die niet op een en dezelfde release van een single zijn uitgebracht, kunnen niet worden beschouwd als non-albumtracks of als bonustrack bij een andere release van deze single geplaatst worden. Een single wordt dus enkel toegelaten als er op het moment van verschijnen tenminste 3 non-albumtracks op dezelfde release staan. Dit betekent bijvoorbeeld ook dat de zogenaamde cd 1 en cd 2 van een leadsingle die naast het titelnummer slechts 2 non-albumtracks bevatten enkel allebei op de site mogen indien ze op dezelfde dag zijn uitgekomen (stuur in dit geval dus altijd bewijs mee).
Dit betrof dus geen dubbele EP, maar twee afzonderlijke CD1- en CD2-singles zoals bedoeld op de Wiki. Dit waren dus gewoon afzonderlijke releases, en betrof geen doublure.
Maar kennelijk is er wel een verwijderd, wat mijns inziens niet had moeten gebeuren. Vandaar dat ik de additionele release opnieuw heb toegevoegd, met motivatie toegelicht in een bericht eronder.
0
geplaatst: 21 januari, 15:21 uur
Bloc Party - Flux (2007) - MusicMeter.nl is een promo: Just a moment... - discogs.com. Kan er dus af.
1
WhoAmI (crew)
geplaatst: 21 januari, 15:30 uur
ni slecht schreef:
Bloc Party - Flux (2007) - MusicMeter.nl is een promo: Just a moment... - discogs.com. Kan er dus af.
Dit lijkt gewoon een reguliere release te hebben als uitgebreide single in Japan, als ik de overige versies op de masterreleasepagina bekijk:
Just a moment... - discogs.com
Dit heeft dezelfde tracklist, maar gezien de obi-strip is dit gewoon te koop geweest voor de consument lijkt me!
Zie ook RYM, waar ze het een EP noemen: Just a moment... - rateyourmusic.com
En Amazon, waar het ook echt geen promorelease lijkt te zijn: Flux - Japanese Remix Compilation [Japanese Import] by Bloc Party: Amazon.co.uk: CDs & Vinyl
1
geplaatst: 21 januari, 21:31 uur
Dubbele toevoeging, bovenste is correct (zie The Film | SUMAC and Moor Mother):
Sumac + Moor Mother - The Film (2025) - MusicMeter.nl
Sumac - The Film (2025) - MusicMeter.nl
Sumac + Moor Mother - The Film (2025) - MusicMeter.nl
Sumac - The Film (2025) - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 27 januari, 22:32 uur
0
geplaatst: 29 januari, 22:15 uur
WhoAmI schreef:
Dat was geen dubbele EP, maar een CD-single in twee uitvoeringen die allebei op 15 maart 1999 uitkwamen en allebei drie nieuwe tracks bevatten. Zie de Wiki:
Dit betrof dus geen dubbele EP, maar twee afzonderlijke CD1- en CD2-singles zoals bedoeld op de Wiki. Dit waren dus gewoon afzonderlijke releases, en betrof geen doublure.
Maar kennelijk is er wel een verwijderd, wat mijns inziens niet had moeten gebeuren. Vandaar dat ik de additionele release opnieuw heb toegevoegd, met motivatie toegelicht in een bericht eronder.
Ik weet niet beter dan dat ik dezelfde hoes, tracklist en tracktijden zag. Nu niet meer.(quote)
(quote)
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 30 januari, 09:47 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Ik weet niet beter dan dat ik dezelfde hoes, tracklist en tracktijden zag. Nu niet meer. Mh, dat was dan inderdaad bijzonder. Fijn dat het nu in ieder geval dan correct staat.
0
geplaatst: 31 januari, 10:55 uur
Black Country, New Road - Forever Howlong (2025), toegevoegd door Arno, staat er al op:
Black Country, New Road - Forever Howlong (2025)
Black Country, New Road - Forever Howlong (2025)
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 februari, 23:06 uur
The Sun Records Anthology stond er dubbel op. Deren Bliksem is hierdoor z'n stem kwijt (3,5).
The Sun Records Anthology (2008) - MusicMeter.nl
The Sun Records Anthology (2008) - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 3 februari, 16:02 uur
Dit is volgens mij een bootleg:
Chicago - Live in Concert (1978) - MusicMeter.nl
Zie ook:
Chicago - Live in Concert (1978) - MusicMeter.nl
Zie ook:
0
geplaatst: 7 februari, 18:22 uur
0
geplaatst: 13 februari, 16:53 uur
Een tijd geleden is het album Alabama Song van The Doors verwijderd van deze site. Waarschijnlijk omdat het zo'n 'tankstation-verzamel CD' was, helemaal prima. Echter lijkt deze nog op te duiken in m'n statistieken; aantal stemmen en aantal stemmen met 3,5 ster. Is dit een bekend fenomeen en is er een manier om mijn stem te verwijderen van een verwijderd album?
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 21 februari, 19:32 uur
Deze kan worden verwijderd, want dit is een verzamelbox met 2 albums van het Goede Doel:
Het Goede Doel - The Collection (1993) - MusicMeter.nl
Het bevat Mooi en onverslijtbaar en Souvenir.
0
WhoAmI (crew)
geplaatst: 22 februari, 00:03 uur
Simon Smith schreef:
Deze kan worden verwijderd, want dit is een verzamelbox met 2 albums van het Goede Doel:
Klopt, bedankt!
0
geplaatst: 4 maart, 13:06 uur
1
geplaatst: 7 maart, 17:46 uur
Deze zat enkel bij een tijdschrijft en kan dus verwijderd worden:
Underground Lessons (2007) - MusicMeter.nl
Zie ook:
Underground Lessons (2007) - MusicMeter.nl
Zie ook:
0
geplaatst: 11 maart, 21:01 uur
Dubbel op dezelfde tijdstip onder een naam binnengekomen.
Mark Pritchard and Thom Yorke - Tall Tales (2025) - MusicMeter.nl
De onderste staat onder het verkeerde jaar (2026 en verkeerd label) Deze kan dus weg.
De onderste staat onder het verkeerde jaar (2026 en verkeerd label) Deze kan dus weg.
0
geplaatst: 16 maart, 20:54 uur
Dit album: Björn Thoroddsen - Björn Thoroddsen (1982) is de internationale versie van Björn Thoroddsen - Svif (1982) waarbij alleen de titels in het engels vertaald zijn. Zie ook Discogs: Björn Thoroddsen - Svif
0
geplaatst: 18 maart, 17:27 uur
Dit album van de Britse funkgroep Central Line staat er twee keer op. De ene is de originele Engelse release, de andere is de Amerikaanse versie met dezelfde tracklist, maar een andere hoes en zonder titel. Die laatste mag weg, en bij de originele Engelse versie mag het jaartal worden veranderd naar 1981. De titel is dus Breaking Point.
Zou wel leuk zijn als de tracktijden van de Amerikaanse versie worden overgenomen bij de Engelse versie. En misschien kunnen de ciommentaren en de stemmen van de Amerikaanse versie ook worden overgeheveld naar de Britse persing. In feite moet je dus de Amerikaanse release met wat aanpassingen omzetten naar de Britse (dus ook met de andere hoes).
Zie ook Just a moment... - discogs.com
Zou wel leuk zijn als de tracktijden van de Amerikaanse versie worden overgenomen bij de Engelse versie. En misschien kunnen de ciommentaren en de stemmen van de Amerikaanse versie ook worden overgeheveld naar de Britse persing. In feite moet je dus de Amerikaanse release met wat aanpassingen omzetten naar de Britse (dus ook met de andere hoes).
Zie ook Just a moment... - discogs.com
1
geplaatst: 24 maart, 12:01 uur
Hi,
Dit album van Viviane Ndour staat nu dubbel op de website:
Viviane - Fii Ak Fee (2003) toegevoegd door HoldUp
Viviane - Fii Ak Fee (2003) toegevoegd door Carebo
Gezien de toevoeging van mij net iets later is, kan iemand die verwijderen?
Dit album van Viviane Ndour staat nu dubbel op de website:
Viviane - Fii Ak Fee (2003) toegevoegd door HoldUp
Viviane - Fii Ak Fee (2003) toegevoegd door Carebo
Gezien de toevoeging van mij net iets later is, kan iemand die verwijderen?
1
geplaatst: 24 maart, 12:24 uur
Nog eentje,
Viviane - Bataclan Café (2007) toegevoegd door HoldUp
Viviane & Le Jolof Band - Bataclan Café (2007) toegevoegd door Carebo
Kan iemand die van mij verwijderen?
Viviane - Bataclan Café (2007) toegevoegd door HoldUp
Viviane & Le Jolof Band - Bataclan Café (2007) toegevoegd door Carebo
Kan iemand die van mij verwijderen?
1
geplaatst: 25 maart, 00:31 uur
Hanne Haller- Starker als Ich is er bij het toevoegen blijkbaar 2 keer op gekomen:
Hanne Haller - Stärker Als Ich (1981) - MusicMeter.nl
en
De laatste heeft geen hoes en kan er dan wel weer vanaf lijkt me.
en
De laatste heeft geen hoes en kan er dan wel weer vanaf lijkt me.
0
geplaatst: 26 maart, 23:01 uur
Orialus - Impermanence (2023) - MusicMeter.nl
De tweede heeft geen hoes
De tweede heeft geen hoes
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 april, 17:23 uur
Daryl Hall & John Oates - The Essential verwijderd wegens heruitgave van Ultimate.
Stanley Koekblik (4,5), bikkel2 (4), Lamontagne (4), the weaver (4), west (4), Droombolus (3) en Lying Mouth (0,5) zijn hierdoor hun stem kwijt.
Gert P (3,5 vs 3), dominicano fonso (3 vs 4) hadden dan weer een afwijkende stem.
Stanley Koekblik (4,5), bikkel2 (4), Lamontagne (4), the weaver (4), west (4), Droombolus (3) en Lying Mouth (0,5) zijn hierdoor hun stem kwijt.
Gert P (3,5 vs 3), dominicano fonso (3 vs 4) hadden dan weer een afwijkende stem.
0
geplaatst: 2 april, 08:06 uur
Dubbele toevoeging (eerste was eerder):
Saba / No ID - From the Private Collection of Saba and No ID (2025) - MusicMeter.nl
Saba & No I.D. - From the Private Collection Of (2025) - MusicMeter.nl
Saba / No ID - From the Private Collection of Saba and No ID (2025) - MusicMeter.nl
Saba & No I.D. - From the Private Collection Of (2025) - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 11 april, 12:07 uur
0
geplaatst: afgelopen maandag om 22:15 uur
dubbele toevoeging:
Gianni Morandi - Il Mondo Di Frutta Candita (1975) - MusicMeter.nl
Gianni Morandi - Il Mondo Di Frutta Candita (1975) - MusicMeter.nl (verwijderen!)
alsook:
Rita Pavone - Il Geghegé E Altri Successi (2011) - MusicMeter.nl
Rita Pavone - Il Geghege' E Altri Successi (2011) - MusicMeter.nl (verwijderen!)
Gianni Morandi - Il Mondo Di Frutta Candita (1975) - MusicMeter.nl
Gianni Morandi - Il Mondo Di Frutta Candita (1975) - MusicMeter.nl (verwijderen!)
alsook:
Rita Pavone - Il Geghegé E Altri Successi (2011) - MusicMeter.nl
Rita Pavone - Il Geghege' E Altri Successi (2011) - MusicMeter.nl (verwijderen!)
0
geplaatst: gisteren om 08:19 uur
Ik had de artiestenpagina van Libra Presents Taylor aangepast, maar nu staan er nog maar 3 verzamelalbums bij en de rest is verdwenen. Juist deze 3 had ik presents aangepast naar Presents met een hoofdletter, maar de rest waar al een hoofdletter Presents stond is verdwenen.
De aanpassing op de artiestenpagina is ook niet gebeurd.
De aanpassing op de artiestenpagina is ook niet gebeurd.
1
geplaatst: gisteren om 22:59 uur
Kan de onderstaande toevoeging worden verwijderd? Het is per ongeluk dubbel toegevoegd.
Saucy Santana - Keep It Playa (verwijderen)
Dit is de goede:
Saucy Santana - Keep It Playa
Saucy Santana - Keep It Playa (verwijderen)
Dit is de goede:
Saucy Santana - Keep It Playa
* denotes required fields.