De Site / Algemeen / Feedback MusicMeter: de site
zoeken in:
5
geplaatst: 24 november 2024, 14:29 uur
ArthurDZ schreef:
Ook hier geen last meer sinds ik op Ecosia ben overgestapt! Kan het iedereen aanraden, ook omdat ze een boom planten per zoveel zoekopdrachten die je uitvoert
Ook hier geen last meer sinds ik op Ecosia ben overgestapt! Kan het iedereen aanraden, ook omdat ze een boom planten per zoveel zoekopdrachten die je uitvoert

Wat ze er niet bij zeggen is dat voor elke boom die wordt geplant twaalf kittens in de kachel worden gegooid

2
geplaatst: 27 november 2024, 19:10 uur
Goeie tip, DuckDuckGo, het is hier ineens een stuk prettiger op mijn telefoon!
0
geplaatst: 4 december 2024, 17:19 uur
Valt me de laatste tijd op dat ik af en toe ineens ben uitgelogd. Meer mensen last van?
0
geplaatst: 4 december 2024, 17:22 uur
herman schreef:
Valt me de laatste tijd op dat ik af en toe ineens ben uitgelogd. Meer mensen last van?
Ja, al een hele tijd last van. Langer dan een half jaar.
0
geplaatst: 4 december 2024, 17:45 uur
Dat is toch een feature van de site sinds de nieuwe eigenaren?
0
geplaatst: 5 december 2024, 13:28 uur
0
geplaatst: 5 december 2024, 14:06 uur
herman schreef:
Feedback MusicMeter: de site - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 5 december 2024, 14:14 uur
herman schreef:
Ja, te vaak
0
geplaatst: 6 december 2024, 00:08 uur
Chameleon Day schreef:
Idem hier. Zo’n beetje om de 4/6 weken.
Idem hier. Zo’n beetje om de 4/6 weken.
Oh, bij mij is het wel veel vaker. Eerder wekelijks. Ook geen onoverkomelijke zaak, maar het waarom is me een beetje onduidelijk. Of misschien kan Fanreach zo hard maken dat ze nóg meer bezoekers trekken.
0
geplaatst: 6 december 2024, 09:50 uur
De eigenaren hebben wel eens verteld dat het bewust beleid is. Ik meen ook om geheugen te besparen. Gelukkig heb ik een wachtwoordmanager dus hoef ik niet steeds te typen.
Overigens blijf ik op desktop veel vaker/langer ingelogd dan op mobiel lijkt het. Maar dat zal wel een foutieve observatie zijn, want ik zou daar geen logica achter weten.
Overigens blijf ik op desktop veel vaker/langer ingelogd dan op mobiel lijkt het. Maar dat zal wel een foutieve observatie zijn, want ik zou daar geen logica achter weten.
1
geplaatst: 6 december 2024, 10:41 uur
De eigenaren hebben wel eens iets verteld?
Volgens hebben ze alleen ooit verteld dat ze heel veel reclame gingen doen en in eerste instantie ook dat ze het leefbaar zouden houden wat dus een leugen is gebleken.
Volgens hebben ze alleen ooit verteld dat ze heel veel reclame gingen doen en in eerste instantie ook dat ze het leefbaar zouden houden wat dus een leugen is gebleken.
3
geplaatst: 6 december 2024, 10:56 uur
chevy93 schreef:
Ik meen ook om geheugen te besparen.
Ben vanuit technisch oogpunt wel benieuwd naar de redenering daarachter. Wordt de website gehost op een desktop met een “niet uitzetten!” sticker ergens op een bureau?Ik meen ook om geheugen te besparen.
3
geplaatst: 6 december 2024, 11:04 uur
Dit komt van MovieMeter:
https://i.gyazo.com/9c29d6c12157aab08bd77e3a811f5414.png
https://i.gyazo.com/9c29d6c12157aab08bd77e3a811f5414.png
0
geplaatst: 6 december 2024, 11:19 uur
2
geplaatst: 6 december 2024, 11:47 uur
Bijzonder wel. Ik neem aan dat je op Fok! elke dag opnieuw moet inloggen en op Reddit elke 17 minuten?
0
geplaatst: 6 december 2024, 12:36 uur
Hangt allemaal af hoeveel geld je in je backends kan of wil pompen. En nog vele andere factoren.
4
geplaatst: 6 december 2024, 12:40 uur
bennerd schreef:
Hangt allemaal af hoeveel geld je in je backends kan of wil pompen. En nog vele andere factoren.
Zeg je nou eigenlijk dat het van je instellingen afhangt?Hangt allemaal af hoeveel geld je in je backends kan of wil pompen. En nog vele andere factoren.
1
geplaatst: 13 december 2024, 20:48 uur
Ah, nu weer een advertentie van Essent waar je niet voorbij kunt scrollen. Gaat top!
0
geplaatst: 15 december 2024, 13:13 uur
Ik geef Mario Been mijn andere vinger, wat een irrante reclame van ESPN!
3
geplaatst: 15 december 2024, 21:31 uur
Ik snap werkelijk niet wat jullie ervan weerhoudt om er een adblocker oid tussen te zetten.
1
geplaatst: 15 december 2024, 22:28 uur
Juul1998B schreef:
Principes. Althans, voor mij dan.
Ik snap je heel goed Juul. Ik had die principes ook, in de Jordy-tijd omdat hij echt moeite stopte in deze websites. Nu met deze nieuwe partij, heb ik geen principes meer

Het blijft inderdaad wel erg lastig met die reclame kwestie. Op de PC gelukkig nergens last van (dankzij AdBlocker) maar, op de telefoon nog wel. Ik moet denk ik echt dat DuckDuckGo eens proberen. Al is het misschien mijn luiheid die, die stap nog niet heeft genomen.
2
geplaatst: 15 december 2024, 22:49 uur
Op de Ecosia browser op mijn telefoon zie ik geen enkele reclame.
En online via desktop/laptop ook niet, maar dat komt door een adblocker.
Ik snap sowieso niet waarom je nog zonder adblocker het internet op zou gaan eigenlijk.
En online via desktop/laptop ook niet, maar dat komt door een adblocker.
Ik snap sowieso niet waarom je nog zonder adblocker het internet op zou gaan eigenlijk.
0
geplaatst: 15 december 2024, 22:50 uur
Juul1998B schreef:
Dus jij bent uit principe pro advertenties?
2
geplaatst: 15 december 2024, 22:51 uur
Insignificance schreef:
Ik snap werkelijk niet wat jullie ervan weerhoudt om er een adblocker oid tussen te zetten.
Ik ga (op mijn mobiel) geen andere browser gebruiken speciaal voor MuMe.Ik snap werkelijk niet wat jullie ervan weerhoudt om er een adblocker oid tussen te zetten.
0
geplaatst: 15 december 2024, 23:13 uur
Nee, lijkt me wel logisch toch?
Advertenties vind ik echt wel prima, maar niet als je daardoor niet meer verder kunt navigeren op de betreffende website. Mume is wel uniek hierin hoor, ken verder geen site waarin ik gewoon niet meer verder kan navigeren. Je kunt hier de reclames niet eens wegdrukken.
Ik vind dat die website dit dan moet oplossen, en niet de gebruiker. Hoe gemakkelijk zn adblocker dan ook wel niet mag zijn. Principes.
* denotes required fields.