zoeken in:

0
Bobiej
geplaatst: 6 oktober 2006, 17:01 uur
Bij Metallica - Ride the Lightning (1984):
Jep. Reign In Blood is het hoogtepunt van Slayer, en de beste nummers daarvan samengevoegt met de beste nummers van de andere albums vind en dat live & loud vind ik beter dan RiB
. Maar voor discussies over Slayer moet je niet bij metallica zijn.
AGE-411 schreef:
daarom dat Reign in blood niet in je top 10 staat maar decade of agression wel
daarom dat Reign in blood niet in je top 10 staat maar decade of agression wel

Jep. Reign In Blood is het hoogtepunt van Slayer, en de beste nummers daarvan samengevoegt met de beste nummers van de andere albums vind en dat live & loud vind ik beter dan RiB


0
Charles Manson
geplaatst: 7 november 2006, 16:49 uur
Bij Slayer - Christ Illusion (2006):
Wie heeft slayer live gezien afgelopen oktober?
Hun versterkers waren toch wel vrij anti-christelijk opgesteld
Wie heeft slayer live gezien afgelopen oktober?
Hun versterkers waren toch wel vrij anti-christelijk opgesteld


0
Joy
geplaatst: 3 februari 2007, 19:08 uur
doetie op deze plaat ook weer hoge uithalen?
ik luister momenteel een remixje slayer
komen die hoge uithalen nu en dan voorbij en dan denk ik, wat kinderachtig, laat dat toch achterwege, kortom, ik vind het niks
verdre is slayer natuurlijk dik ok

ik luister momenteel een remixje slayer
komen die hoge uithalen nu en dan voorbij en dan denk ik, wat kinderachtig, laat dat toch achterwege, kortom, ik vind het niks
verdre is slayer natuurlijk dik ok


0
Charles Manson
geplaatst: 13 februari 2007, 11:52 uur
Joy schreef:
doetie op deze plaat ook weer hoge uithalen?
ik luister momenteel een remixje slayer
komen die hoge uithalen nu en dan voorbij en dan denk ik, wat kinderachtig, laat dat toch achterwege, kortom, ik vind het niks
verdre is slayer natuurlijk dik ok

doetie op deze plaat ook weer hoge uithalen?
ik luister momenteel een remixje slayer
komen die hoge uithalen nu en dan voorbij en dan denk ik, wat kinderachtig, laat dat toch achterwege, kortom, ik vind het niks
verdre is slayer natuurlijk dik ok

tsja, dat was toen gewoon zo in metal, Joy.
Is een tijdsbeeld. Was toen vet cool natuurlijk.
Zulke uithalen ziten niet op nieuwe cd.

0
Joy
geplaatst: 13 februari 2007, 12:29 uur
gelukkig, maar die uithalen worden live nog wel gedaan, en dat komt echt suf over bij zon stoere band als slayer
slayer verder nog steeds dik ok
slayer verder nog steeds dik ok


0
Joy
geplaatst: 13 februari 2007, 19:11 uur
zie youtube, zoek maar een ff een 2006 live concertje op
hij probeerd het , en dat het minder goed lukt is nog veel erger

hij probeerd het , en dat het minder goed lukt is nog veel erger


0
Charles Manson
geplaatst: 14 februari 2007, 11:55 uur
Tsja, had je misschien verwacht dat ze hun oude nummers, die al tig jaar klassiekers zijn en de standaard hebben gezet voor de hedendaagse metal tegenwoordig aan de snotneusjes zouden aanpassen?
"ok, Slipknot-ventjes van 15 met skateschoentjes en wijde broekjes en zwarte nagellak vinden het misschien raar, DUS laten we Angel of Death maar aanpassen"
I don't think so
"ok, Slipknot-ventjes van 15 met skateschoentjes en wijde broekjes en zwarte nagellak vinden het misschien raar, DUS laten we Angel of Death maar aanpassen"
I don't think so

0
Joy
geplaatst: 26 februari 2007, 01:18 uur
Charles Manson schreef:
Tsja, had je misschien verwacht dat ze hun oude nummers, die al tig jaar klassiekers zijn en de standaard hebben gezet voor de hedendaagse metal tegenwoordig aan de snotneusjes zouden aanpassen?
"ok, Slipknot-ventjes van 15 met skateschoentjes en wijde broekjes en zwarte nagellak vinden het misschien raar, DUS laten we Angel of Death maar aanpassen"
I don't think so
Tsja, had je misschien verwacht dat ze hun oude nummers, die al tig jaar klassiekers zijn en de standaard hebben gezet voor de hedendaagse metal tegenwoordig aan de snotneusjes zouden aanpassen?
"ok, Slipknot-ventjes van 15 met skateschoentjes en wijde broekjes en zwarte nagellak vinden het misschien raar, DUS laten we Angel of Death maar aanpassen"
I don't think so
wat een vreemde reactie, gericht op uiterlijkheden
?
wat ik bedoel is dat het triester is wanneer je die uithaal toch probeerd maar eigenlijk niet meer kan halen, dan het gewoon weg te laten
daarbij zie ik geen enkel probleem in aanpassing van een oud nummer om wat voor reden ook

0
Charles Manson
geplaatst: 27 februari 2007, 13:28 uur
Joy schreef:
daarbij zie ik geen enkel probleem in aanpassing van een oud nummer om wat voor reden ook
daarbij zie ik geen enkel probleem in aanpassing van een oud nummer om wat voor reden ook
tsja, die beslissing blijft toch bij de band zelf en met name Slayer is zo flexibel als een rotsblok.
En ik persoonlijk vind dat alleen maar goed.
Slayer songs zijn Slayer songs en als je er iets niet goed aan vind heb je pech


0
mugken
geplaatst: 28 februari 2007, 14:21 uur
Bobiej schreef:
Bij Metallica - Ride the Lightning (1984):
Jep. Reign In Blood is het hoogtepunt van Slayer, en de beste nummers daarvan samengevoegt met de beste nummers van de andere albums vind en dat live & loud vind ik beter dan RiB
. Maar voor discussies over Slayer moet je niet bij metallica zijn.
Bij Metallica - Ride the Lightning (1984):
(quote)
Jep. Reign In Blood is het hoogtepunt van Slayer, en de beste nummers daarvan samengevoegt met de beste nummers van de andere albums vind en dat live & loud vind ik beter dan RiB

En een top 10 is tog over je FAVORIETE albums en niet de beste.

0
Bobiej
geplaatst: 28 maart 2007, 18:42 uur
Toch is het meestal zo dat nummers die ik het BESTE vind, bij mijn FAVORIETEN horen.

0
Edris
geplaatst: 28 maart 2007, 22:40 uur
Je favoriete albums vind je ook (altijd, zonder uitzondering) de beste. Wat zijn er overigens de laatste tijd veel mensen die denken dat kwaliteit een objectief gegeven is.

0
MetalDex
geplaatst: 1 april 2007, 12:48 uur
Misschien een keer live, maar het is naar mijn weten nooit opgenomen, noch live noch in de studio.

0
mugken
geplaatst: 13 mei 2007, 12:22 uur
Edris schreef:
Je favoriete albums vind je ook (altijd, zonder uitzondering) de beste. Wat zijn er overigens de laatste tijd veel mensen die denken dat kwaliteit een objectief gegeven is.
(quote)
Je favoriete albums vind je ook (altijd, zonder uitzondering) de beste. Wat zijn er overigens de laatste tijd veel mensen die denken dat kwaliteit een objectief gegeven is.
Niet altijd deze gebruikers hebben ook 4.5* albums in hun top 10 maar tog genoeg om 5* sterren om er een gans top 10 mee te vullen: Eddie,Metaldex, enz.

0
MetalDex
geplaatst: 14 mei 2007, 12:13 uur
mugken schreef:
Niet altijd deze gebruikers hebben ook 4.5* albums in hun top 10 maar tog genoeg om 5* sterren om er een gans top 10 mee te vullen: Eddie,Metaldex, enz.
(quote)
Niet altijd deze gebruikers hebben ook 4.5* albums in hun top 10 maar tog genoeg om 5* sterren om er een gans top 10 mee te vullen: Eddie,Metaldex, enz.
Ik gebruik mijn top 10 ook om een zo breed mogelijk overzicht te geven van mijn muzieksmaak. Ik kan wel 3 Maiden-albums in mijn top 10 zetten, maar ik ken nog genoeg andere artiesten die ik ook goed vind, en als Maiden op 1 staat, is het toch duidelijk dat het één van mijn favoriete bands is. Zo is er ook plaats voor wat andere artiesten, zoals Rory Gallagher, John Mayall, Motörhead en Rowwen Hèze waar ik ook fan van ben en die je misschien niet zo snel bij me zou verwachten (met een username als MetalDex).
0
geplaatst: 16 mei 2007, 19:03 uur
ik had laatst gelezen op de message board van de slayer site gelezen .dat slayer de unholy alliance op dvd en cd zou uitbrengen
dat had iemand geschreven
dat had iemand geschreven

0
mugken
geplaatst: 27 mei 2007, 20:56 uur
MetalDex schreef:
Ik gebruik mijn top 10 ook om een zo breed mogelijk overzicht te geven van mijn muzieksmaak. Ik kan wel 3 Maiden-albums in mijn top 10 zetten, maar ik ken nog genoeg andere artiesten die ik ook goed vind, en als Maiden op 1 staat, is het toch duidelijk dat het één van mijn favoriete bands is. Zo is er ook plaats voor wat andere artiesten, zoals Rory Gallagher, John Mayall, Motörhead en Rowwen Hèze waar ik ook fan van ben en die je misschien niet zo snel bij me zou verwachten (met een username als MetalDex).
Ik gebruik mijn top 10 ook om een zo breed mogelijk overzicht te geven van mijn muzieksmaak. Ik kan wel 3 Maiden-albums in mijn top 10 zetten, maar ik ken nog genoeg andere artiesten die ik ook goed vind, en als Maiden op 1 staat, is het toch duidelijk dat het één van mijn favoriete bands is. Zo is er ook plaats voor wat andere artiesten, zoals Rory Gallagher, John Mayall, Motörhead en Rowwen Hèze waar ik ook fan van ben en die je misschien niet zo snel bij me zou verwachten (met een username als MetalDex).
Volgens mij is een top 10 om de lezers te laten zien wat je favoriete albums zijn.Voor je smaak te weten zullen ze wel naar je stemmen kijken.En je favoriete albums zijn meestal wel van de genres die je goed vindt.

0
MetalDex
geplaatst: 28 mei 2007, 17:11 uur
mugken schreef:
Volgens mij is een top 10 om de lezers te laten zien wat je favoriete albums zijn.Voor je smaak te weten zullen ze wel naar je stemmen kijken.En je favoriete albums zijn meestal wel van de genres die je goed vindt.
(quote)
Volgens mij is een top 10 om de lezers te laten zien wat je favoriete albums zijn.Voor je smaak te weten zullen ze wel naar je stemmen kijken.En je favoriete albums zijn meestal wel van de genres die je goed vindt.
Alle albums in mijn top-10 zijn ook favoriete albums van me


0
Joy
geplaatst: 27 juni 2007, 17:34 uur
nog ff wat zeiken over de hoes
wanneer gaat slayer wat aandacht besteden aan die rechtstreeks uit puberale agendatekeningen doen en fatsoenlijke hoezen uitbrengen?
(god machtig,wat een kromme zin, maar u begrijpt m'n stelling)
dit soort tekeningen vind je terug in iedere 14 13 12 of 11 jarige amerikaanse puberagenda
da wilde ik zegge
wanneer gaat slayer wat aandacht besteden aan die rechtstreeks uit puberale agendatekeningen doen en fatsoenlijke hoezen uitbrengen?
(god machtig,wat een kromme zin, maar u begrijpt m'n stelling)
dit soort tekeningen vind je terug in iedere 14 13 12 of 11 jarige amerikaanse puberagenda
da wilde ik zegge


0
MetalDex
geplaatst: 28 juni 2007, 09:58 uur
Humm ja, alles in dienst van het imago, hè.
Maar een hoes als die van Hell Awaits, Reign in Blood en South of Heaven vind ik wel prachtig, dat Jeroen Bosch-achtige, heel mooi. Maar deze en Seasons in the Abyss zijn wel extreem lelijk, daar heb je gelijk in.
Maar een hoes als die van Hell Awaits, Reign in Blood en South of Heaven vind ik wel prachtig, dat Jeroen Bosch-achtige, heel mooi. Maar deze en Seasons in the Abyss zijn wel extreem lelijk, daar heb je gelijk in.

0
Charles Manson
geplaatst: 28 juni 2007, 11:13 uur
Slayer heeft wel meer dingen die EIGENLIJK niet zo goed zijn.
Hoewel ik ze echt fantastisch vind, vind ik bijv. hun gitaargeluid doorgaans ook niet zo bijzonder.
Ik heb ze in oktober 2006 voor het laatst live gezien en het viel me echt op dat het gitaargeluid gewoon echt matig was.
anyhow,
IF YOU DON'T LIKE SLAYER, YOU NEED TO FUCKING DIE!!!!!!!

Hoewel ik ze echt fantastisch vind, vind ik bijv. hun gitaargeluid doorgaans ook niet zo bijzonder.
Ik heb ze in oktober 2006 voor het laatst live gezien en het viel me echt op dat het gitaargeluid gewoon echt matig was.
anyhow,
IF YOU DON'T LIKE SLAYER, YOU NEED TO FUCKING DIE!!!!!!!

0
geplaatst: 28 juni 2007, 20:03 uur
MetalDex schreef:
Humm ja, alles in dienst van het imago, hè.
Maar een hoes als die van Hell Awaits, Reign in Blood en South of Heaven vind ik wel prachtig, dat Jeroen Bosch-achtige, heel mooi. Maar deze en Seasons in the Abyss zijn wel extreem lelijk, daar heb je gelijk in.
Humm ja, alles in dienst van het imago, hè.
Maar een hoes als die van Hell Awaits, Reign in Blood en South of Heaven vind ik wel prachtig, dat Jeroen Bosch-achtige, heel mooi. Maar deze en Seasons in the Abyss zijn wel extreem lelijk, daar heb je gelijk in.
De hoes van Seasons in the abyss vind ik net zo goed.
En wat vind je van de hoes van Show no mercy?


0
MetalDex
geplaatst: 28 juni 2007, 20:41 uur
Ja, over Show No Mercy wil ik al helemaal niet hebben
Maar het gaat erom wat er op de plaat staat die in de hoes zit, en dat is bij zowel Show No Mercy als Seasons in the Abyss erg goed 


* denotes required fields.