E-Clect-Eddy schreef:
In de laatste 30 seconden van
Manic Money lijken zowel Prince als de achtergrondzangeres niet op de juiste toonsoort te zitten. Klinkt wat onnatuurlijk.
Ik begrijp wat je bedoelt en heb hetzelfde. Ook het stukje "Doesn't it matter that I have to feed the both of us, employment's down" moet ik aan wennen. Althans dat denk ik. Prince had wel vaker van die tegendraadse stukjes die later op z'n plek vallen, dus wie weet is het mijn beperking.

Daarmee kom ik ook bij het leuke van dit album. Er zitten echt weer nummers bij die kunnen groeien. Wat heb ik dat gemist.
De korte repeat songs waar Make-up me aan deed denken (ik moest even graven) zijn trouwens Da Bang en vooral Loose!
En Hollie Rock blijkt Eddie M. op sax te hebben zie ik nu op Discogs. Die jam had nog langer gemogen.
Verdere credits:
•Holly Rock: Percussion, Backing Vocals – Sheila E. // Saxophone – Eddie Mininfield
•Baby You're A Trip: Backing Vocals – Jill Jones
•The Glamorous Life: Cello – David Coleman // Saxophone – Larry Williams
•Gigolos Get Lonely Too: Drums, Backing Vocals – Morris Day // Guitar, Backing Vocals – Jesse Johnson
•Dear Michaelangelo: Percussion, Backing Vocals – Sheila E. // Saxophone – Eddie Mininfield
•Nothing Compares 2 U: Backing Vocals – Susannah Melvoin // Saxophone – Eric Leeds
Ik vraag me echt af hoe Prince een samenwerking zag in Wouldn't You Love to Love Me, in deze dan wel de totaal andere de bootleg versie, i.p.v. Bad. Jammer dat we nooit zullen weten hoe dat geklonken zou hebben. Ik snap wel dat ze (Michael en Quincy) het niet bij het album vonden passen.
En tenslotte die hoes.. Is deze foto ook in Paradiso gemaakt rond Dirty Mind? Het lijkt erg op die bekende foto's maar ineens een totaal ander kloffie.