O nee? - Twee voorbeelden ter illustratie:
Bij "North" van Elvis Costello:
"It's a cruel irony that, as he grows older and aims higher, he only falls further away from himself and fails more profoundly at grasping that elusive quality."
Wie is Goldstein om te beslissen wie de
echte Costello is ???
Bij "The Boy With the Arab Strap" van Belle & Sebastian
"These are songs so sticky they should be hanging from Ben Stiller's ear, and I don't mean that in a good way."
OK - da's een persoonlijke mening, daar heb ik niets op tegen. Maar in de laatste alinea zingt dezelfde reviewer de loftrompet over "If You're Feeling Sinister". Zo groot is het verschil tussen die twee albums nu ook weer niet ...
Maar zoals ik al zei: al erger ik me soms aan het tendentieuze karakter van Pitchforkmedia. In verhouding gezien is mijn dankbaarheid richting Pitchforkmedia 997 keer maal groter dan mijn kleine persoonlijke irritaties - laten we eerlijk zijn: waar geen enkele irritatie is, is er ook geen liefde - denk ik zo maar
