Randy Vanwarmer - Warmer (1979)

Label: Bearsville

1. Losing Out on Love (3:08)
  2. Just When I Needed You Most (4:02)
  3. Your Light (4:04)
  4. Gotta Get Out of Here (3:04)
  5. Convincing Lies (3:35)
  6. Call Me (4:28)
  7. Forever Loving You (3:21)
  8. Deeper and Deeper (3:50)
  9. I Could Sing (3:19)
  10. The One Who Loves You (4:35)
Pieter Paal
'Just when I needed you most' vind ik nog steeds een van de mooiste popsongs allertijden en vergeet alsjeblieft die nare cover van Tatjana (in een of andere kerstspecial) van dat nummer.
Laat dit soort artiesten eerst hun eigen songs maar eens
schrijven en check out Vanwarmer's mooiste albums die op MusicMeter te vinden zijn.

Wikipedia:
He died of leukemia, aged 48. In line with one of his greatest loves, his cremated remains were sent into space in 2007.

EVANSHEWSON
Ik vond die single ook erg leuk en warm. En geef toe, een artiest die Vanwarmer heet, daarvan wil je toch méér te horen krijgen, ik alvast wel!

avatar van Dibbel
Behoorlijke zoete, heel Amerikaanse softrock maakte deze veel te vroeg overleden singer-songwriter.
En ja, heel erg jaren 70.
De man had een prachtige hoge stem en het hitje Just When I Needed You Most mag van mij bij de kleine popklassiekers.
Heb deze nog steeds puntgave LP overigens op Bearsville en waardering komt wel een andere keer.