Osdorp Posse - Tegenstrijd (2003)

Label: Ramp

1. Raad Eens (2:57)
  2. Tegenstrijd (4:00)
  3. Sam Sam (2:31)
  4. Fok Jou (2:18)
  5. Respect (6:43)
  6. De Eerste de Beste (2:52)
  7. Nooit Meer (2:54)
  8. Actuele Liefdaderheid (2:45)
  9. Doofpot (5:46)
  10. Jongens Uit de Industrie (5:17)
  11. Noem het Hip-Hop (2:27)
  12. Ik Eerst (3:19)
  13. Verslonden (5:06)
  14. Wat Zou Je Doen? (3:40)
  15. Beats en Rijms (3:52)
  16. Apie Ziet Apie Doet (3:33)
  17. Maak Je Dromen Waar (2:58)
  18. Recensisme (8:07)
Misschien wel het beste O.P.-album. Met de productie van Seda en de raps van Def P. op dit album, blazen ze elke Nederlandstalige rapgroep omver.

nanneb
fraaie albumhoes!
4* voor dit album!

avatar van Hilbert
Deze krijgt van mij ook een vijf sterren het beste OP album van de laatste jaren

avatar van Lukaz
De jongens uit de industrie
De lachwekkende realiteit

Deze shit is zooo dik, je zal 10x moeten doortrekken!

Tis een line van een andere rapgroep maar enkel van toepassing bij de Osdorp Posse.

Heerlijke CD. De vette rijms, beats en scraches vliegen je om de oren!

ze slaan weeral eens de nagel op de kop met dit prachtalbum , 'nooit meer' vond ik wel het grappigste nummer op de cd , die overigens geen enkel minpunt heeft !!

avatar van KILLERBEE99
Leuk album, bevalt me beter dan de andere tot nu toe.

avatar van Funky Bookie
Ik ben wel van van OP. Op dit album is de productie van Seda fantastisch met een heerlijke rock crossover.
De tekst van Sam Sam vind ik fenomenaal en ach de flow van (met name) Def P. is heerlijk. Ik moet wel altijd even door dat plat A'dams heen, maar dan is het genieten.